Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از شکست دورتموند برابر شالکه، بایرن مونیخ یک فرصت عالی برای بیشتر کردن فاصله با این تیم را از دست داد.

طرفداری - بایرن مونیخ می توانست با پیروزی برابر نورنبرگ، فاصله اش با دورتموند را به 4امتیاز برساند. اما آنها با نتیجه 1-1 متوقف شدند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، داوید آلابا بعد از تساوی بایرن اظهار داشت:

می دانستیم در بازی با نورنبرگ چه فرصتی داریم و به همین خاطر اصلا خوشحال نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی باید سرمان را بالا نگه داریم چون بازی های مهمی در پیش داریم. همه چیزهایی که برایشان می جنگیم در خطر است و هنوز چیزی تمام نشده است. به نظرم این نتیجه دلایل زیادی داشت. اول و مهم تر از همه اینکه نورنبرگ خیلی خوب بازی کرد و شاید این نتیجه بازی های سخت و پرفشاری است که ما در هفته های اخیر داشتیم. به عنوان مثال بازی با وردربرمن در لیگ و جام حذفی. بازی های ما آسان نبودند. شاید امروز (یکشنبه) این مساله مشخص تر شده باشد. اگر تمام جوانب بازی را در نظر بگیریم، نتیجه 1-1 خیلی خوب است.

کومان موقعیت گلزنی خیلی خوبی برابر نورنبرگ داشت و نتوانست آن را تبدیل به گل کند. آلابا در مورد او افزود:

طبیعتا او خوشحال ترین فرد تیم نبود. اما کینگ یک بازیکن خیلی مهم برای ماست. او هر هفته این نکته را اثبات می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب