Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری امروز در نشست با معاون، مسئولین و کارشناسان بهبود تولیدات دامی سازمان اظهار کرد: هدف از این نشست ارتباط مستقیم و دوسویه و درک بهتر مشکلات و موانع کاری همکاران این بخش است.

وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسات تصریح کرد: امور دام یکی از بخش‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی است، زیرا توسعه این بخش برای توسعه همه جانبه بخش کشاورزی کردستان بسیار لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی ارزش تولیدات دامی بالاست تاکید کرد: این شرایط می‌تواند درآمد مناسبی برای بهره برداران ایجاد کند و منجر به ایجاد اشتغال در استان شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، توجه و توسعه امور دام در استان را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد رونق این بخش می‌تواند منجر به رونق دیگربخش‌های سازمان به ویژه بخش زراعت شود.

وی اذعان کرد: از سرمایه گذاران در این بخش بشدت حمایت می‌کنیم و با توجه به شرایط کنونی حادث شده و اهمیت تولیدات پروتئینی در کشور سرمایه گذاری در این حوزه بسیار اقتصادی خواهد بود.

جعفری تاکید کرد: دیدگاه ما در جهاد کشاورزی دیدگاهی حمایتی از سرمایه گذاران است، و واحد‌های تولیدی بخش دام در استان باید برای کمک به اشتغال، حفظ و حمایت شوند.

جعفری با بیان اینکه آینده امور دام در کردستان روشن است یادآورشد: با برنامه‌های حمایتی که در جهاد کشاورزی کردستان حاکم است، سرمایه گذاران با اطمینان خاطر در این بخش سرمایه گذاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: درتمام بخش‌های سازمان در پی آسانکاری‌های لازم برای حمایت از سرمایه گذاری تولید در استان هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه، پیگیری‌های لازم برای افزایش تولید گوشت قرمز در استان و کشور انجام شده افزود: افزایش تولید ۱۳ هزارتن گوشت قرمز در ۵ سال، تحول بزرگی در استان است که همت بزرگی را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی کلیه بخش‌های سازمان این طرح به سرانجام برسد و الگویی برای کل کشور باشیم.

وی یادآور شد: حضور کارشناسان امور دام در مراکز جهاد کشاورزی و بهره برداری از ظرفیت کارشناسان پهنه‌ها ضروری است تا بخش دامداری استان بیش از پیش تقویت شود.

وی بیمه را یکی از اهرم‌های مهم حمایتی از دامداران در این خصوص دانست و اذعان کرد: بهره برداری از شیوه‌های آموزش مشارکتی و استفاده از روش‌های نوین آموزش برای بهره برداران و ایجاد ارتباطات دو سویه کشاورزان و کارشناسان بسیار ضروری می‌باشد.

جعفری معرفی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های بخش کشاورزی بویژه دامپروری را از اولویت‌های کارشناسان سازمان دانست و اضافه کرد: باید شیوه‌های نوین و صحیح برای ایجاد درآمد در روستا‌ها را جایگزین وضعیت فعلی کنیم و به منظور افزایش تاب آوری روستائیان و کشاورزان در برابر مخاطرات طبیعی مانند خشکسالی و ... به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود.

وی به افزایش تولیدات زنبور داری در استان اشاره کرد و تاکید کرد: در این حوزه پتانسیل لازم برای فعالیت و توسعه وجود دارد و این امر علاوه بر افزایش تولید عسل و درامد زنبورداری، موجب افزایش کمیت و کیفیت محصولات باغی و زراعی هم خواهد شد.

انتهای پیام/ع

حوزه امور دام در کردستان پتانسیل سرمایه گذاری بالایی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام