Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@18:42:33 GMT

جزئیات تازه از حمله به «علیرضا افتخاری»

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۳۵۷

در پی انتشار خبر حمله به علیرضا افتخاری خواننده کشورمان، این اتفاق از سوی پلیس قزوین مورد بررسی قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان قزوین؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد افتخاری امروز نهم اردیبهشت ساعت 13:30 پس از اتمام برنامه کنسرت خود در شهرستان تاکستان در حین برگشت به سمت تهران، در مسیر متوجه درگیری عده‌ای در منطقه آراسنج بوئین‌زهرا می‌شود و برای وساطت و خاتمه دادن به این درگیری از خودروی خود پیاده شده و با یکی از همراهانش به محل نزاع نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین خبر در حین وساطت، ضربه‌ای از سوی یکی از طرفین دعوا به صورت این خواننده کشورمان برخورد می‌کند که منجر به مصدومیت جزئی در صورت وی می‌شود و پس از این اتفاق، فردی که همراه افتخاری بوده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را گزارش می‌دهد که با حضور نیروی انتظامی در محل درگیری، نزاع خاتمه می‌یابد.
قابل‌ذکر است ماجرای حمله به علیرضا افتخاری صحت ندارد و این خواننده کشورمان نیز شکایتی از این اتفاق نداشته و پس از خاتمه نزاع پیش‌آمده با همراهان خود راهی تهران شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا افتخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ویدیوی ی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمق منتشر کرد که حاوی تصاویر تازه‌ای است. این ویدیو که به ریشه‌های این حمله نیز اشاره دارد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند