Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مارلین باکالی، مدیر بخش پروژه‌های سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در بازدید از سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) اعلام کرد: یونیدو از برنامه‌های اشتغال جهاد دانشگاهی حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این بازدید که با حضور دکتر محمد صادق بیجندی، رئیس سازمان ستفا و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، دکتر عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس مهناز امامدای در محل سازمان ستفا برگزار شد در زمینه انتقال تجربیات سازمان یونیدو در حوزه مشاغل خرد و خانگی تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد صادق بیجندی، رئیس سازمان ستفا و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در این بازدید دستاوردهای جهاد دانشگاهی را بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی و طرح توسعه الگوی مشاغل خانگی در ۹ استان کشور را تشریح کرد.

دکتر مارلین باکالی، مدیر بخش پروژه‌های یونیدو که بعد از بازدید از طرح‌های مشاغل خانگی از سه استان خراسان رضوی، کردستان و کرمانشاه در این بازدید شرکت کرده بود گفت: در این بازدیدها دستاوردهای طرح توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود را دیدم و این طرح برایم بسیار شگفت‌انگیز و نو بود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی بر حمایت از برنامه‌های اشتغال کشور در زمینه توسعه مشاغل خانگی و خرد تاکید کرد و گفت: تجربیات، آموزش‌ها و حمایت‌های خود را متوجه اجرای طرح‌ها و کسب و کارهای خرد و کوچک در ایران خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي یونیدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان