Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:29:47 GMT

شوراهای شهر و روستا نقش مهمی در پیشرفت و توسعه دارند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۸۲۵

شوراهای شهر و روستا نقش مهمی در پیشرفت و توسعه دارند

«محمدرضا منصوری» عصر روز دوشنبه در همایش شوراهای شهر و روستای شهرستان زرندیه در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: شوراها با وجود مشکلات مالی و اعتباری به خوبی مناطق تحت مسئولیت خود را مدیریت می کنند.
وی در ادامه به فعالیت های انجام شده در حوزه بهسازی و توسعه زیر ساخت های راه در شهرستان زرندیه پرداخت و گفت: عملیات روکش آسفالت مسیرهای مواصلاتی شهرستان زرندیه در شهرهای خشکرود، مامونیه تا پرندک و محور زاویه - پرندک در حال انجام است و در بخش خرقان نیز با مساعد شدن هوا، روکش آسفالت محورهای این منطقه اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصوری اظهار کرد: قرارداد مربوط به بهسازی و روکش آسفالت مسیر ارتباطی اخترآباد در بخش مرکزی نیز منعقد شده که پیش بینی می شود هفته آینده اجرایی شود.
وی گفت: در حال رایزنی برای اخذ مبلغ 80 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اتوبان ساوه - پرندک در محور قدیم تهران به ساوه هستیم که در صورت تحقق، نقش مهمی در ایمن سازی مسیر و کاهش سوانح رانندگی دارد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت اضافه کرد: شوراهای شهری و روستایی با تعامل و هم افزایی می توانند در کنار ارگان های اجرایی و دولت نقش مهمی در توسعه و اجرای زیرساخت ها داشته باشند.
فرماندار زرندیه نیز گفت: شوراها مراکزی برای تجمیع نخبگان شهری و روستایی با انتخاب مردم است تا بتوانند بهترین تصمیم و اقدامات را اتخاذ کنند.
«هادی فدایی» تصریح کرد: شوراها باید مسائل و مشکلات مردم در حوزه های خود را بر اساس نیازسنجی ها شناسایی کنند و نسبت به رفع کاستی و مشکلات اهتمام داشته باشند.
وی اظهار داشت: اعضای شورا در شهر و روستا باید متناسب با نیازها، مصوبات و پیشنهادات قابل اجرا و راهبردی در زمینه های عمرانی را تصویب و ارائه کنند.
فدایی اضافه کرد: دولت با توجه به مشکلات مالی که با آن دست به گریبان است، برای اجرای طرح ها به خصوص در زمینه های عمرانی با تامین اعتبارات تا حد ممکن در روستا و شهرها تلاش می کند.
در این نشست با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اعضای شوراهای شهر و روستاهای بخش مرکزی و خرقان شهرستان زرندیه قدردانی شد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه دارای 65 هزار نفر جمعیت است که مرز میان استان مرکزی با استان های تهران، البرز و قزوین محسوب می شود.
6539/4896/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانه ملت سالن اجتماعات شهری و روستایی مشکلات مالی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ