Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران با بيان اينکه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مهمترين هدف اداره کل ايثارگران است افزد: اجراي تمامي برنامه هاي اداره کل درسال جديد با همين محوريت خواهد بود.
به گزارش اداره امور ايثارگران شهرداري تهران، رضا جلالي مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران در  نخستين جلسه تبين سياستهاي کلي و خط مشي اداره کل امور ايثارگران در سال 98، اعلام نظر دبير شوراي مشاورين وزرا در خصوص کسب رتبه برتر شهرداري تهران در بين دستگاه هاي اجرايي کشور در خدمت رساني به ايثارگران معزز را يادآور شد و افزود: در جلسه اي که همزمان با روز جانباز با حضور شهردار تهران، معاون منابع انساني شهرداري و جمعي از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در ساختمان اصلي شهرداري تهران برگزار َشد اداره کل امور ايثارگران به عنوان بهترين دستگاه خدمت رسان به ايثارگران معرفي شد که اين مهم نتيجه تلاش همکاران در اداره کل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي عملکرد اداره کل امور ايثارگران در طول يک سال گذشته را بسيار قابل قبول ارزيابي کرد و اظهارداشت: افزايش کمي و غير قابل مقايسه با سنوات گذشته توام با نگاه کيفي در اجرا، شاخصه ي مهمي بوده که فعاليت هاي به انجام رسيده را نسبت به8سالهاي گذشته متمايز ساخته است.
مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران با بيان اينکه دريک سال گذشته تنها صدها يادواره در حوزه فرهنگي به اجرا رسيده تصريح کرد: اعزام 1238 نفر از خانواده شهدا و ايثارگر به سفر زيارتي کربلا، مشهد مقدس و مراکز تفريحي و گردشگري شهر تهران اقدام مهم ديگري بود که با توجه به عدم اجراي آن در سال 96 مورد رضايت خانواده شهدا و ايثارگر قرار گرفت.
جلالي بازديدهاي ستادي به انجام رسيده در طول يکسال گذشته را معادل  4096 ساعت عنوان کرد و گفت: ديدار چهره به چهره در جهت حل مسائل و مشکلات ايثارگران مهمترين هدف از بازديدهاي نظارت ستادي بوده و اين در حالي است که در طول سال 96 هيچ بازديد و جلسه اي جهت حل مشکلات ايثارگران به انجام نرسيده است.
وي تعداد ملاقات هاي عمومي با ايثارگران در سال 97 را 451 مورد ذکر کرد وگفت: طرح منزل به منزل در جهت بازديد از خانواده شهدا توام با پايش سلامت، اعطاي وام 10 ميليون توماني، کمک هزينه تحصيلي و ازدواج، برگزاري جلسات درماني و مددکاري از جمله فعاليتهاي به اجرا رسيده در جهت ارتقاء سطح رفاه قشر ايثارگر بوده که به هيچ عنوان قابل مقايسه با سالهاي پيش از آن نيست.
مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران با تاکيد برتقويت انگيزه کارکنان از شفاف سازي، پرهيز از نگاه سياسي و توزيع و تقسيم مسئوليت بر اساس شايستگي به عنوان استراتژي مهم اداره کل نام برد و اظهارداشت: تبديل وضعيت فرزندان شهدا موضوع مهم ديگري است که پس از درخواست اداره کل از شهردار تهران  مراحل اجرايي آن در حال انجام است.
جلالي در پايان ضمن تاکيد بر روحيه جهادي در جهت حل مشکلات ايثارگران  افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مهمترين هدف ما در اداره کل بوده که اميدوارم در سال آينده گام هاي بلند تري در اين زمينه برداشته شود.
همچنين در اين جلسه ضمن برقراري فضاي لازم جهت بحث آزادکارشناسان ، معاونين به تبين سياستهاي معاونت ها و مديران به بيان نکات مثبت و منفي و چالش هاي پيش رو اداره کل پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، امین دوست محمدی در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، افزود: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار تلاش کنند، تصریح کرد: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

کد خبر 6089740

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید