Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@08:05:19 GMT

تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۴۹۶۸

تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد

استاندار قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکلی ازنظر معوقات و مطالبات فرهنگیان وجود نداشته و تمام معوقات سال گذشته فرهنگیان پرداخت‌شده است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست عصر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای تکریم مقام معلم باید دستگاه‌های مختلف تا حد امکان از ظرفیت‌های مادی و معنوی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مسئولان استانی در مدارس باید همراه با تمام ملاحظات صورت بگیرد، مراسم و برنامه‌های تقدیر از مقام معلمان و دانش‌آموزان نباید به بهای تضعیف جایگاه معنوی و عزت‌نفس معلمان بینجامد.

استاندار قم با مطلوب دانستن وضعیت کلی استان در مسئله آموزش‌وپرورش گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکلی ازنظر معوقات و مطالبات فرهنگیان وجود نداشته و تمام معوقات فرهنگیان تا قبل از پایان سال گذشته پرداخت‌شده است.

سرمست تأکید کرد: انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری برنامه‌های ویژه روز معلم در مناطق حاشیه شهر، بخشداری و دهیاری‌ها در سطح روستا، اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی در مرکز شهر و آموزش‌وپرورش نیز در سطح نواحی برنامه‌های ویژه‌ای در امر تکریم مقام معلم انجام دهند.

وی ابراز کرد: در جامعه‌پذیری، تکمیل شخصیت و یادگیری معلمان نقش بیشتری حتی نسبت به خانواده‌دارند، نقش معلم در مسائل تربیتی بی‌بدیل است، در سیاست‌گذاری‌های استانی باید حقوق معلمان مورد اهتمام قرارگرفته و سهم آن‌ها به‌درستی پرداخته شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: تکریم معلمان باید از وضعیت نمایشی و ظاهری خارج‌شده و به مطالبات آن‌ها به‌صورت جدی توجه شود، نقش معلم در طول عمر وزندگی همراه یک فرد بوده و اثرگذاری‌های آن هرگز از جان و اندیشه دانش‌آموزان خارج نمی‌شود.

سرمست با اشاره به اهمیت کار معلمی گفت: معلمان در حقیقت کار والدین را انجام داده و از این منظر از درصد اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، استان قم از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش کشور حمایت می‌کند.

کمبود معلم در مدارس همدان جبران می‌شودمعلمان نمونه ایلام تجلیل می‌شوندتخریب تعدادی از منازل مسکونی معلمان منطقه کالپوش میامی بر اثر رانش زمین

سرمست مشکلات زیرساختی هنرستان‌های استان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: هنرستان‌های استان ازنظر تجهیزات دچار ضعف هستند که امید می‌رود از رهاورد این جشنواره بخشی از مشکلات زیرساختی هنرستان‌های استان برطرف شود.

قائم‌مقام شهردار قم نیز تأکید کرد:  اردوگاه 15 خرداد با مساحت 30 هکتاری یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های کشور بوده که مبحث فضای سبز، آسفالت و جدول‌کشی آن توسط شهرداری قم انجام می‌شود.

سید ابراهیم معتمدی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل روشنایی مهم‌ترین مشکل اردوگاه 15 خرداد بوده که اگر این مسئله مرتفع شود این اردوگاه عملاً آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: برای مسئولین نیز پاسداشت مقام معلم، معنای دیگری دارد، مسئولین در هر سطحی باید تلاش کنند مجموعه آموزش و پرورش و مجموعه معلمین، دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمدرضا جانثاری شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل بیش از ۵۰۰ معلم نمونه منطقه‌ای و استانی اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: پاسداشت مقام معلم باید در همه جامعه و در تمام شئون جامعه مشهود باشد به طوری که همه مردم بدانند چیزی که در جامعه اتفاق می‌افتد قوت و تربیتی که جامعه به خود می‌گیرد و پیشرفت حاصل از آن، از معلم سرچشمه می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آن کسی که فرزند دانش‌آموز دارد در روز معلم خود را مکلف به تجلیل از مقام معلم کند و این آموزشی به فرزند نیز هست و آنانی که فرزند دانش‌آموز ندارند، در هر مقامی باشند خودشان روزی دانش‌آموز بوده‌اند و می‌تواند با مراجعه با یک مدرسه‌ای که در آن درس خوانده اند از مقام معلم تجلیل کند.

وی افزود: مقام معلم به گونه‌ای تقویت شود که معلم امین جامعه است چرا که مردم پاره تن خود را به او می‌سپارند.

جانثاری اظهار کرد: برای مسئولین نیز پاسداشت مقام معلم، معنای دیگری دارد، مسئولین در هر سطحی باید تلاش کنند مجموعه آموزش و پرورش و مجموعه معلمین، دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

کد خبر 751596

دیگر خبرها

  • مطالبات بهمن و اسفند معلمان خرید خدمات پرداخت شد
  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • هدف‌گذاری برای ارتقای سیستم آموزشی/ معلمان درصدر حل مسائل هستند
  • معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند
  • برنامه رتبه بندی معلمان از افتخارات مجلس یازدهم است
  • مراسمی در تجلیل از معلمی شهید
  • ۱۵۰۰ معلم فداکار در اصفهان شناسایی شدند
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود