Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:10:31 GMT

10 استاد نمونه دانشگاه امام خمینی(ره) تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۳۷۶۵

10 استاد نمونه دانشگاه امام خمینی(ره) تجلیل شدند

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این آیین با گرامیداشت یاد متفکر شهید استاد مرتضی مطهری گفت: این استاد، معلم بصیرت، علم، آزادگی و شهادت در راه علم و ایمان بود.
سید ابوالحسن نایینی با بیان اینکه در فرهنگ ایران اسلامی نام معلم مقدس است، افزود:معلمان رسالتی بزرگ بر دوش دارند و باید علاوه بر آموزش علم و دانش برای ایفای رسالت اخلاقی و دینی خود نیز گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز توسعه پایدار کشور در کنار علم و دانش به معرفت هم نیاز دارد و معلمان از این جهت نیز وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، همچنین از تلاش تمام اساتید دانشگاه در آموزش دانشجویان، پژوهش و پیشبرد امور دانشگاه تقدیر کرد.
در ادامه این مراسم عبدالرزاق حسامی فر از گروه آموزشی فلسفه، پرویز آزادی از گروه علوم قرآنی و حدیث، مریم درگاهی از گروه شیمی، افسانه ده بزرگی از گروه زمین شناسی، منصور یخچالیان از گروه عمران، مرتضی محمدی از گروه کامپیوتر، علیرضا اردکانی از گروه عمران- خاک و پی، نوید غفارزاده از گروه برق -قدرت، رحیم حداد از گروه بیو تکنولوژی و فریبرز کریمی از گروه معماری مورد تجلیل قرار گرفتند.
7388* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی زمین علم و دانش فلسفه مرتضی مطهری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد