Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@04:39:03 GMT

واکنش باشگاه تراکتورسازی به حکم تعلیق محسن فروزان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۵۱۵۰

به گزارش ایلنا، باشگاه تراکتورسازی در خصوص حکم امروز کمیته اخلاق مبنی بر تعلیق فعالیت های محسن فروزان بیانه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

امروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌‌ای از تعلیق یک ماهه فعالیت محسن فروزان دروازبان تیم تراکتورسازی خبر داد.

ورود این کمیته محترم به بحث مذکور و مباحث اینچنینی همچون ممنوعیت ورود تماشاگر نما‌ها به استادیوم‌های کشور بدون جانبداری‌های رنگی تدایی گر اتفاقات مبارک در فوتبال ایران است که جای بسی تشکر و قدردانی از مدیران و عوامل آن مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتورسازی در لحظات اول رخ دادن این اتفاق نامبارک با در میان گذاشتن موضوع با کمیته محترم اخلاق سعی در شفاف سازی و حمایت از فوتبال پاک بدون تعصبات رنگی را داشت.

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در عمل به رسالت حقیقی خود از ریاست این کمیته خواست با ورود به موضوع این دروازه‌بان اقدام تکمیلی را در این خصوص انجام دهد که این اهم نشانگر دفاع همه جانبه این باشگاه از اصول اخلاقی و حقیقی فوتبال و ورزش کشور بود.

با توجه به اینکه این اتفاق باعث گردید این باشگاه از کورس قهرمانی که به عقیده بیشتر کارشناسان بیشترین شانس قهرمانی بود عقب افتاده و ضررهایی نیز متوجه این باشگاه شود ولی علیرغم همه فشارها باشگاه تراکتورسازی با واگذاری این موضوع به کمیته محترم اخلاق سعی در شفاف سازی و حقیقت یابی موضوع را داشت و با این اقدام خود نشان داد عمل به اصول اولیه اخلاق در باشگاه مردمی تراکتور ارزشی به مراتب بالاتر از کسب جام قهرمانی دارد. و قهرمانی و جام فلزی را فدای سلامت فوتبال و اخلاق پهلوانی نمود.

و حتی همگان دیدند به حاشیه کشیدن باشگاه را بجان خرید اما از اصول خود پایین نیامد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز این امید را می‌دهد در بازی با پرسپولیس تهران نیز با تکیه بر فرهنگ و شعور بالای مردم فهیم آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور بار دیگر بدون حاشیه میزبان مهمترین بازی لیگ برتر امسال شود.

همانگونه که هواداران در بازی‌های مختلف شور و شعور را به منصه ظهور رساندند این بار نیز در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس به دور از هر گونه حاشیه، با تکیه بر میهمان نوازی اصیل آذربایجانی میزبانی شایسته از حریف داشته و نسبت به برگزاری یک دیدار بدون حاشیه اقدام نمایند.

با تقدیر و تشکر از کمیته محترم اخلاق.

باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتور

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟