Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:42:03 GMT

جشنواره حرف حساب در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۶۵۱۹

جشنواره حرف حساب در نمایشگاه کتاب

کتاب شهر فرنگ در تالار شهید مرتضی آوینی نمایشگاه کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، دانشگاه تربیت مدرس جشنواده حساب را با حضور شهروز شریعتی و شیوا گرجیان و رسول رجایی سه شنبه دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونمایی از کتاب شهر فرنگ‌ به همت انجمن صنفی کارفرمایی زنان و انتشارات اریش در تالار شهید آوینی برگزار می شود.در این برنامه مهدی جوادی ، زهرا تقی زاده و پروین صدقیان سخنرانی می کنند.برنامه دیگر که در این سالن برگزار می شود، رونمایی از ۱۰ کتاب از انتسارات روشنگران و مطالعات زنان است که ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.داستان پسرم، زندگی مهناب، پدران و پسران از هم‌پاشیده و متولد ۱۶ آگوست از جمله این کتابهاست. در این برنامه علی باغدار، نوشین خراسانی، کامران دبیری، مخمدرضا مزروقی ، شیرین دخت دقیقیان، نرجس خدایی و ابوالفضل مجیدیان سخنرانی خواهند کرد.

 

امروز برنامه ای با عنوان تنقیح قوانین و مقررات در پرتو تعامل قوای سه گانه با سخنرانی مهدی مهدی زاده، سید علی کاظمی و مسلم آقایی در سالن علامه دهخدا در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می شود.کتاب صدای قدم های آفتاب نیز با سخنرانی آریا پور فریاد در سالن شهید مطهری نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم نمایشگاه کتاب استان بوشهر خسارت سیل عربستان کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مصلی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم

مسعود ده‌نمکی نویسنده و کارگردان در خصوص فعالیت‌های شهید آوینی گفت: آوینی شهید مین فیزیکی روی زمین نبود، او روی مین‌هایی رفته بود که صدایش دهه ۹۰ درآمد، مین‌هایی که شامل اندیشه لیبرالیستی می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب