Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@03:14:31 GMT

پرسپولیس توان بردن تراکتورسازی را در تبریز دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۲۸۶

پرسپولیس توان بردن تراکتورسازی را در تبریز دارد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است سپاهان برای نباختن به پرسپولیس به تهران آمده بود و هدف برای آن‌ها وسیله را توجیه می‌کرد و با سیستم دفاعی و بسته خودشان به هدفی که داشتند رسیدند اما این نوع فوتبال بازی کردن کمکی به رشد و ارتقا فوتبال ما نمی‌کند.

 

بازی پرسپولیس و سپاهان چطور بود؟

بازی جذابی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همه راجع به این بازی و حساسیت آن و تاثیرش در جدول صحبت شد اما آن چیزی که تماشاگر دید بازی جذاب و قشنگی نبود.

 

چرا دو تیم پر ستاره پرسپولیس و سپاهان نتوانستند بازی جذابی به نمایش بگذارند؟

این را باید در عملکرد دو تیم جستجو کرد. پرسپولیس در آسیا حضور دارد و خیلی تحت فشار است و چند روز قبل هم بازی اش را به الاهلی واگذار کرد و شاید نباید خیلی هم از پرسپولیس توقع داشت که بازی شادابی ارایه کند هر چند که معتقدم پرسپولیس جلوی تیم هایی که بسته بازی می‌کنند دچار مشکل است چون راهکارهای لازم را برای حضور در چنین بازی هایی تمرین نمی‌کند و باز هم فوتبال خودش را بازی می‌کند در صورتی که باید روی این راهکارها در تمرینات کار شود و پرسپولیس جلوی این تیم‌ها برای خودش ایجاد فضا کند و راهککارهای مختلفی را به وجود بیاورد چون چنین چیزی را خیلی کم از پرسپولیس می‌بینیم. اما تعجب اصلی من از سپاهان است که چرا این‌گونه بازی کرد.

 

بیشتر در این رابطه توضیح می‌دهید؟

سپاهان مثل پرسپولیس تحت فشار نیست و در این بازی دنبال اجرای شیوه دفاع و ضد حمله بودند و آن هم با مهاجمانی مثل سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی که تاثیرشان در محوطه جریمه حریف است چون آن‌ها سرعت بالایی ندارند که در چنین شیوه ای کارآیی لازم را داشته باشند. سپاهان فقط آمده بود که نبازد و اگر شد روی اوت دستی یا کاشته و سانتر به گل برسد وگرنه توانایی لازم را برای اجرای شیوه دفاع و ضد حمله را نداشت چون ابزار آن را نداشت.

 

بازی پرسپولیس و سپاهان چرا اینقدر خشن شده بود؟

بخش بزرگ آن به خاطر حساسیت و جایگاه دو تیم در جدول بود و نمی‌دانم چرا اینقدر خشن شده بود و جای سوال است. وقتی بازی اینقدر حساس می‌شود روی آرامش بازیکن تاثیر می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد بازیکن راحت کارش را بکند و با آرامش و تمرکز بازی کند. 

 

در مورد اعتراض‌های سریالی قلعه‌نویی به داور چه نظری دارید؟

اتفاقا یک تحلیل در مورد رفتار ایشان خواندم که با چنین رفتاری در دقیقه 75 بازی که تیمش تحت فشار بود تیمش را از فشار خارج کرد و این کار را هنر مربیگری قلعه‌نویی می‌دانستند. این می‌تواند راهکار مربی باشد که تیمش را از فشار خارج کند و وقفه در بازی ایجاد کند چون هدف نباختن است و وسیله را توجیه می‌کند.

 

دردآور اینجاست که قلعه‌نویی با چنین شیوه‌هایی پرافتخارترین مربی لیگ برتر هم هست.

به هر حال قلعه‌نویی یک سری فاکتورهای خوب هم دارد. قلعه‌نویی یک مدیر قوی و یک کوچ خوب کنار زمین است که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرد و تیمش را خوب می‌بندد.

 

چه تصوری از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس این توان را دارد که در تبریز ببرد چون تراکتورسازی بعد از باخت به سپیدرود و حواشی که ایجاد شده توسط مدیریت و مالک آن خودشان به خودشان شرایط سختی را تحمیل کردند. من معتقدم اگر آن ماجراها درست مدیریت می‌شد تراکتورسازی می‌توانست برگردد و شرایط را تغییر بدهد اما این اتفاق نیفتاد باخت‌های بعدی هم برای آن‌ها رقم خورد. با توجه به‌ هماهنگی که بین بازیکنان پرسپولیس است فکر می‌کنم تیم برانکو می‌تواند در تبریز نتیجه بگیرد. البته از نظر من که پرسپولیس قهرمان می‌شود و هت‌تریک قهرمانی خواهد کرد.

 

یعنی هیچ تیمی‌شانسی ندارد که جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد؟

روی کاغذ و حرفهای کلیشه‌ای اگر بخواهیم بگوییم چرا، بقیه تیم‌ها هم‌شانس دارند اما واقعیت جدول این است که هیچ تیمی به‌اندازه پرسپولیس شایستگی قهرمانی را ندارد. تیمی که در 27 بازی تنها یک باخت داشته لیاقت قهرمانی را دارد. تیمی که با این مشکلات و فشردگی صدر جدول است و کیفیت خودش را هم حفظ کرده شایسته و لایق قهرمانی است و باید هم قهرمان شود.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال تراکتورسازی فرزاد آشوبی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی