Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از تبعات اتفاقات مسابقه پرسپولیس و سپاهان خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی بود که هنوز مشخص نیست هزینه این خسارات توسط چه مرجعی پرداخت خواهد شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد "هر کس به ورزشگاه خسارت زده خودش خسارت بدهد"، اما ظاهرا از لحاظ قانونی پرداخت این هزینه‌ها بر عهده باشگاه پرسپولیس است مگر اینکه مراجع تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال، رای دیگری را صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبر شعبانلو، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد خسارات وارد شده به استادیوم فوتبال این مجموعه گفت: رقم دقیق این خسارات هنوز مشخص نیست، اما در حال حاضر حدود ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. 
شعبانلو در پاسخ به این سوال که کدام قسمت ورزشگاه بیشتر آسیب دیده و آیا جایگاه پشت دروازه که در اختیار هواداران سپاهان بوده خسارات بیشتری داشته یا قسمت‌های دیگر، گفت: عمده خسارت‌ها در همین جایگاهی است که به آن اشاره کردید، اما همانطور که گفتم میزان خسارت‌ها هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.


وی در مورد اینکه مجموعه ورزشی آزادی هزینه خسارت‌ها را از چه مرجعی دریافت می‌کند، گفت: ما با باشگاه‌ها قرار داد می‌بندیم و بنابراین قاعده‌اش این است که باشگاه اجاره کننده باید هزینه‌ها را پرداخت کند. با اینحال احتمالا آن‌ها نیز تابع ضوابط سازمان لیگ هستند و شاید باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی بمانند. به هرحال ما منتظر نمی‌مانیم و تا جایی که بتوانیم در این فرصت کم، ورزشگاه را برای بازی فردا آماده می‌کنیم.
مدیر ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا با باشگاه پرسپولیس در مورد خسارات وارد شده، صحبتی انجام داده‌اند، گفت:‌ ما با این باشگاه مکاتبه داشته‌ایم و در آینده نیز وقتی رقم دقیق خسارت‌ها مشخص شود بازهم مکاتبه خواهیم کرد.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: درگیری هواداران فوتبال سپاهان ورزشگاه آزادی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با رئیس هیئت عامل صندوق حوادث طبیعی ساختمان گفت: از توجه ویژه مسئولان صندوق حوادث طبیعی ساختمان به استان خراسان جنوبی و پرداخت خسارت‌ها به آسیب دیدگان در زلزله نهبندان، طبس و بشرویه تقدیر می‌کنیم.


وی با اشاره به سیل اخیر در استان و به خصوص شهرستان زیرکوه اظهار کرد: برای کمک به خانواده‌های سیل زده این شهرستان صندوق حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی مدیرعامل این صندوق قول پرداخت خسارت به خانواده‌های آسیب دیده از سیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده شد.
وی گفت: حداکثر سقف تعهدات صندوق حوادث طبیعی ساختمان در سال جاری به ۹۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی سال گذشته این مبلغ ۳۰ میلیون تومان بوده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه مبنای پرداخت خسارت اشتراک قانونی برق واحدهای مسکونی خواهد بود، بیان داشت: درصدی از حق بیمه پایه از طریق درج در حوزه برق بوده که از مالکان واحدهای مسکونی دریافت و به خزانه داری کل واریز می‌شود و الباقی حق بیمه از سوی دولت هر ساله بر اساس ماده ۱۰ قانون تنظیم و به حساب صندوق پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان یکی از ثمرات دولت سیزدهم است که در راستای رفاه و آرامش خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث هشت گانه طبیعی شامل زلزله، سیل، طوفان، صاعقه، رانش زمین و سونامی پرداخت خسارت برای کلیه ساختمان‌های مسکونی دارای انشعابات قانونی برق را پوشش می‌دهد.

به گفته وی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نماینده این صندوق در استان می‌باشد.

مهدی اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان بیان کرد: در صورت ارسال اطلاعات واحدهای خسارت دیده توسط استانداری در اسرع وقت، قول پرداخت خسارت به صاحبان واحدهای خسارت دیده، در کمترین زمان ممکنه داده می‌شود.

کد خبر 6090523

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟