Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شفر سر تمرین می‌رود و خواستار فیلمبرداری پسرش از اتفاقات می‌شو، قطعا برنامه‌هایی دارد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه اهالی فوتبال اخراج وینفرد شفر از استقلال و جلوگیری از ورود او به تمرین این تیم را با نوع کنار گذاشتن مانوئل ژوزه مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: اینکه شفر به مانند ژوزه بعد از کنار گذاشته شدن از کادر فنی سر تمرین تیمش می‌رود و پسرش از راه ندادن او به محل تمرین فیلم می‌گیرد نشان می‌دهد که او هم برنامه‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مربی‌ای بود که به این گونه کارها وارد بود و به برنامه کارهای خود را پیش برده و در نهایت از ایران فرار کرد تا نتوانیم با او توافق کنیم. اگرچه عملکرد مدیران بعد از من در پرسپولیس کمک خیلی زیادی به پرونده ژوزه کرد و به نوعی به وی قدرت داده شد. متاسفانه مسئولان بعد از من در پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه نشدند و او هم خیلی خوب نقشه‌‌هایش را پیش برد اما اگر من می‌ماندم اجازه نمی دادم ژوزه به هدف‌هایش برسد.

وی خطاب به مدیران باشگاه استقلال نیز یادآور شد: به استقلالی‌ها توصیه می‌کنم که تکلیف شفر را تا زمانی که هست مشخص کنند و این کار را به آینده موکول نکنند. اینکه شفر خودش سر تمرین رفته و خواسته از اتفاقاتی که رخ می‌دهد فیلمبرداری شود یعنی اینکه او هم برنامه‌هایی دارد. اگر هم شفر بدون اطلاع ایران را ترک کرد از طریق مراجع قانونی سریع پیگیر شده و از او شکایت کنند، کاری که ما در پرسپولیس کردیم اما مدیران بعدی پیگیر نشدند و کار به جایی رسید که 300 هزار دلار طلب مانوئل بعد از چند سال با جریمه چند برابری مواجه شد.

رویانیان در پایان یادآور شد: قطعا افرادی هستند که به این مربیان خارجی مشاوره می‌دهند تا چگونه بتوانند از باشگاه‌ها پول بگیرند. اقدام امروز شفر هم مطمئنا پشت پرده‌ای دارد و افرادی پشت این ماجرا هستند که او را راهنمایی می‌کنند. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال از اتفاقی که برای مانوئل ژوزه و پرسپولیس رخ داد درس بگیرند.

شفر و پسرش را به محل تمرین استقلال راه ندادند! انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلیت دین اسلام برای او توضیح داده شد. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دو ماهه هم یک وکیل کار‌های مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد.

این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است. گویا در این مدت کار‌های مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

 به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را برعهده دارد.

منبع: تسنیم

tags # ژوزه مورایس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال