Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:01:24 GMT

تاتنهام-آژاکس؛ نبرد شگفتی سازان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۷۵۱۰

تاتنهام-آژاکس؛ نبرد شگفتی سازان

با توجه به برنامه ی بازی ها، نام یک فینالیست این فصل بدون شک شگفت انگیز خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس یا تاتنهام! دو تیمی که اگر ابتدای فصل از آن ها به عنوان فینالیست نام برده می شد به سختی قابل درک می بود اما اکنون یک نیمه نهایی فقط تا رسیدن به فینال مانده است.

 

 

 


آژاکس؛رویای فتح سه گانه؟
تیم دوم گروه E بعد از قرار گرفتن پشت سر بایرن،مسیر سخت و جذابی را برای رسیدن به نیمه نهایی طی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد های درخشان در مادرید و تورین ،نشان داد تیم جوان و جذاب اریک تن هاگ با لیاقت کامل در جمع چهار تیم نهایی این رقابت ها حضور یافته است.صدر نشین لیگ هلند،دو هفته مانده ی پایان رقابت های لیگ شاهد هدیه ویژه فدراسیون هلند و تعویق هفته 33 لیگ بود تا آژاکس با استراحت و آمادگی کامل به مصاف تیم انگلیسی برود.

 

 

 

 


حکیم زیاش،ماتیاس دی لیخت،فرانکی دی یونگ و .... نام سه تن از جوانان آژاکس زیبای این فصل هست که به جز دی یونگ که رفتنش به بارسا قطعی شد،سایر نام ها نیز فصل بعد را به احتمال زیاد در تیم های بزرگ اروپایی سپری خواهند کرد.هوادران آژاکس بسیار امیدوار هستند که با رسیدن باشگاه محبوشان به فینال،یاد و خاطره ی آژاکس قدرتمند دهه های هفتاد و نود میلادی که چهار جام قهرمانی این رقابت ها را برایشان رقم زده است، زنده شود.
تاتنهام؛*شهامت انجام دادن آن را دارند؟

 

 

 

 


 پوچتینو آرژانتینی،به دراماتیک ترین شکل ممکن را برای رسیدن به نیمه نهایی سپری کرد.تقابل جذاب با منچسرسیتی در مرحله قبل و گل دقایق پایانی سیتیزن ها که با کمک داور ویدویی مردود اعلام شد ،اجازه داد که تاتنهام با گل زده ی بیشتر در خانه ی حریف ،در رقابت های این فصل باقی بماند.
 اگر چه در سالیان دور سابقه ی قهرمانی در جام یوفا(یورو لیگ فعلی) و جام برندگان جام اروپا(دیگر برگزار نمی شود) در کارنامه ی تاتنهام دیده می شود اما برای کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ خودش سه بازی در انتظار آن هاست.

 

 

 

 


تاتنهام در گروه B ،رقابت نزدیکی با اینتر برای رتبه ی دوم و صعود به همراه بارسلونا داشت و سرانجام به لطف قانون بازی رو در رو و گل زده ی بیشتر در خانه ی اینتر جواز صعود به مرحله ی بعد و پس از قرعه کشی مصاف با دورتمند را کسب نماید.
پیروزی در هر دو بازی مقابل تیم آلمانی،تاتنهام را حریف منچستر سیتی در یک چهارم نهایی قرار داد.دو بازی جذاب و نقش پر رنگ VAR در بازی برگشت،تیم بدون خرید و فروش انگلیسی در این فصل لیگ جزیره را راهی دیدار نیمه نهایی نماید.
*شعار باشگاه تاتنهام

 

عباس بهارمست

آژاکس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا