Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:18:40 GMT

رکاب زني شهردار منطقه 20 در سه شنبه هاي بدون خودرو

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۰۹۳

رکاب زني شهردار منطقه 20 در سه شنبه هاي بدون خودرو

خبرگزاري آريا-شهردار منطقه 20 با همراهي معاونان حمل و نقل ترافيک و فني عمران در قالب پويش سه شنبه هاي بدون خودرو با استفاده از دوچرخه از پروژه هاي شهري منطقه بازديد و نحوه خدمت رساني به شهروندان را بررسي کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ري، فرهاد افشار شهردار منطقه با استفاده از دوچرخه در قالب پويش سه شنبه هاي بدون خودرو مسير بلوار شهرداري، ميدان هادي ساعي، بلوار کميل، ميدان نماز، بلوار شهيد دستواره تا ميدان مادر را رکاب زد و ضمن حمايت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل شهري و نحوه خدمت رساني به شهروندان را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروژه پارک سوار و پايانه جوانمرد قصاب يکي از مهمترين پروژه هاي شهري منطقه 20 محسوب مي شود که در مسير دوچرخه سواري شهردار منطقه 20 قرار داشت.
رفت و روب و نظافت شهري، ايستگاه هاي حمل و نقل عمومي و مسائل شهري در بوستان هاي شهرداري، مدرس، کميل، دستواره، مادر از ديگر مواردي بود که در اين گشت صبحگاهي مورد توجه و بررسي قرار گرفت.
فرهاد افشار شهردار منطقه 20 از حاميان پويش سه شنبه هاي بدون خودرو است و از سال گذشته دوچرخه سواري را به عناوين و اشکال مختلف در برنامه کاري خود و معاونان قرار داده است و اين روال همچنان در امسال نيز ادامه دارد.
بر اساس اين گزارش پويش سه شنبه هاي بدون خودرو يک نماد براي آغاز يک حرکت و تغيير نگاه در شهر تهران براي استفاده از دوچرخه است چرا که توسعه حمل و نقل عمومي و به ويژه حمل و نقل پاک مهمترين راهکار کاهش آلودگي هوا و ترافيک در تهران محسوب مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رکاب زني شهردار منطقه 20 سه شنبه بدون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از بازی با سوسیداد وضعیت سه بازیکن رئال مبهم بود. جود بلینگام و رودریگو بیمار بودند و فرلاند مندی نیز خستگی عضلانی داشت. در نهایت جود وارد فهرست شد و به سن سباستین رفت هرچند یک دقیقه هم به او بازی نرسید.

رودریگو به خاطر آنفولانزا در مادرید ماند و مندی هم در کمپ رئال انفرادی تمرین کرد. امروز تمرین رئال برای آماده شدن به منظور بازی با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه شب) به انجام رسید و در آن مندی و رودریگو بدون مشکل حضور داشتند.

مارکا به نقل از یکی از اعضای کادر فنی رئال نوشته است که هر دو هیچ مشکلی ندارند و به بازی با بایرن می رسند. تیبو کورتوا نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی او برابر بایرن بازی نخواهد کرد و برنامه این است که شنبه هفته بعد مقابل کادیز به میادین برگردد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز