Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر مسئولان شهرداری تهران درباره تخلفات پارسال در خصوص طرح ترافیک توضیحات و دفاعیات خود را مطرح نکنند ناچاریم به صورت غیابی رأی صادر کنیم.

 به گزارش تین‌نیوز، سید یاسر رایگانی، اظهار کرد: اردیبهشت سال گذشته پرونده‌ای با عنوان گرانفروشی طرح ترافیک و افزایش دو ساعته طرح از ساعت ۱۷ به ۱۹ به سازمان تعزیرات ارجاع و با بررسی‌های اولیه این گرانفروشی برای تعزیرات محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در خصوص بلیت متروی تهران هم همین اتفاق افتاده است و مسئولان مترو از جمله مدیر عامل مترو تهران در شعبه رسیدگی کننده حاضر شد. متأسفانه دوستان ما در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با وجود ۱۴ نامه نگاری با شهرداری تهران پاسخی ندادند

به گفته رایگانی، سازمان تعزیرات، حتی با آقای افشانی شهردار وقت تهران و همچنین ۳۱ فروردین امسال با آقای حناچی شهردار تهران مکاتبه کردیم که تاکنون جوابی ندادند. ما بیش از این منتظر پاسخ معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نمی‌ماند و به صورت غیابی حکم پرونده را صادر می‌کند.

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: البته دوست داشتیم این موضوع در سایه تعامل به سرانجام برسد، اما چون سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی اجرایی دولت موظف به احقاق حقوق مردم است در شرایطی که هزینه طرح ترافیک دو برابر و دو ساعت هم به زمان آن اضافه شد باید مسئولان ذیربط می‌آمدند و در خصوص نحوه قیمت گذاری شان توضیح می‌دادند و دفاعیاتشان را مطرح می‌کردند که در شعبه حاضر نشدند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک تعزیرات حمل و نقل شهرداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»