Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:21:11 GMT

تجلیل از ۲۰ معلم جهادگر در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۸۵۳۱

تجلیل از ۲۰ معلم جهادگر در استان خوزستان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم توسط این سازمان گفت: تجلیل از معلمان جهادی در خوزستان برگزار می‌شود و از ۲۰ فرهنگی جهادگر تجلیل می‌شود. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسن مرادی به جزئیات برنامه‌های هفته معلم پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در این هفته پیش‌بینی شده است به عنوان مثال ساعت 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 صبح پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه، غبارروبی مرقد شهید مطهری در استان قم انجام می‌شود و همچنین در این روز، محل شهادت شهید مطهری در تهران با حضور فرمانده سپاه محمد رسول (ص) تهران بزرگ و فرهنگیان گلباران می‌شود.

وی ادامه داد: 12 اردیبهشت ماه کنگره سرداران، فرماندهان و 212 شهید استان همدان با حضور مسئولان و 1500 فرهنگی در همدان برگزار می‌شود؛ همچنین 14 اردیبهشت ماه همایش «تجلیل از معلمان جهادی» در خوزستان برگزار می‌شود و از 20 فرهنگی جهادگر تجلیل می‌شود و البته در تبریز هم همایش ملی نقش آموزش و پرورش در عملیاتی نمودن گام دوم انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

مرادی به برپایی پانزدهمین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: محورهای این جشنواره با رویکرد آسیب شناسانه و نظام حل‌المسائلی تعلیم و تربیت شامل «شاخص‌های معلم تراز جمهوری اسلامی و راهکارهای تربیت آن با محوریت دانشگاه فرهنگیان»، «راهکارهای توسعه منابع مالی و نقش نهادهای بودجه‌ای در توسعه و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش و افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز»، «چالش‌های اجرای سند تحول بنیادین و ارائه راهکار»، «راهکارهای ارتقای هویت فردی و ملی دانش آموزان»، «جایگاه، ظرفیت‌ها و فرصت‌های آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی» و «شناسایی نیازها و دغدغه‌های دانش‌آموز امروزی و راهکارهای مرتفع ساختن آن» است.

وی اضافه کرد: از جمله دیگر محورها می‌توان به «رابطه آموزش و پرورش با رونق تولید»، «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت فضای مجازی در تعلیم و تربیت»، «چالش‌ها، موانع و راهکارهای تعامل گسترده‌تر خانواده و مدرسه»، «بررسی وضعیت و جایگاه ارزش‌های دفاع مقدس در میان دانش آموزان و ارائه راهکار»، «بررسی و تدوین راهکارهای عملیاتی ارتقا منزلت، جایگاه و انگیزه کاری فرهنگیان مبتنی بر سند تحول»، «آسیب شناسی فرهنگی، اجتماعی و روانی شبهات دینی در دانش آموزان و راهکارهای تربیتی برای کاهش آنها» و «آینده پژوهی نظام تعلیم و تربیت و مسؤولیت آموزش و پرورش در قبال تحولات جهانی» اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه شرکت همه فرهنگیان در این جشنواره آزاد است، ادامه داد: با هدف تسهیل در امر برگزاری جشنواره و بستر مناسب اطلاع رسانی و ارتباطی سایت جشنواره sci-cbo.ir راه اندازی شد و بارگذاری مقالات فقط از طریق این سایت انجام می‌شود.

وی افزود: مشارکت کنندگان در تهیه محورها و سایر بخش‌های جشنواره شامل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه دفاع ملی، معاونت‌های پرورشی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، پژوهشگاه وزارتخانه و اداره ارتباطات و هماهنگی حوزه وزارتی است همچنین مهلت ارسال مقالات تا پایان اردیبهشت‌ماه است.

مرادی به برگزاری همایش بسیج فرهنگیان در 10 اردیبهشت که به منظور معرفی معلمان جهادی سراسر کشور پرداخت و گفت: هدف از این برنامه ترویج و گسترش فرهنگ جهاد و ایثار در بین فرهنگیان کشور است که از عرصه‌های فعالیت‌های جهادی فرهنگیان می‌توان به خدمت رسانی و محرومیت زدایی، کمک به مردم در بحران‌ها مانند سیل و زلزله، فرهنگ سازی در اقتصاد مقاومتی، مشاوره‌های فرهنگی و تربیتی، تلاش جهادی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و صعب‌العبور و راه اندازی و اداره سمن‌های معلمی در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در گام نخست بیش از 200 معلم جهادی از سراسر کشور شناسایی شدند، افزود: اقدامات امسال ما شامل دعوت از 70 نفر از برترین‌های جهادی از سراسر کشور، سخنرانی 7 نفر از معلمان برجسته جهادی در اردوگاه شهید باهنر، اهدای لوح تقدیر و هدیه از وزیر آموزش و پرورش به این فرهنگیان است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان به تشریح خلاصه اقدامات بسیج فرهنگیان کشور در مناطق سیل زده پرداخت و گفت: مسائل مربوط به حوادث ناشی از سیل‌های اخیر در سطح وزارت آموزش و پرورش در سه محور «فضا و مکان آموزشی»، «دانش آموزان» و «فرهنگیان» مورد بررسی قرار گرفته است؛ سازمان بسیج فرهنگیان اقداماتی را با تمرکز بیشتر بر روی موضوع فرهنگیان اجرا کرده که در سه سطح ستاد مرکزی سازمان، در سطح وزارت آموزش و پرورش و مرکز بسیج وزارتخانه و در سطح استان‌ها انجام داده است.

بدهکاری 900 میلیاردی به معلمان برای سه ماه پایانی سال 97اختصاص 827 میلیارد تومان برای واریز مطالبات فرهنگیان/آغاز واریز حق التدریس معلمانمازادشدن نیروهای آموزش‌وپرورش با خرید خدمات/ 10 کارمند به‌ازای 17 معلم!درخواست مجوز استخدام برای جذب 55 هزار "دانشجو‌معلم" جدید

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان و جمعی از مسئولین استانی در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

در این آیین با حضور ۴۰۰ نفر از معلمان منتخب آموزش و پرورش، از ۵۳ نفر از معلمان نمونه شهرستان‌ها و مناطق استان تجلیل بعمل آمد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در این همایش از تامین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی کشور برای تخصیص به آموزش و پرورش خبر داد.

وی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.

راستینه با اشاره به تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزان اضافه کرد: این طرح در برنامه هفتم تصویب شده است و ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان اختصاص داده شده است تا یک جهش بزرگ برای فعالیت ورزشی دانش‌آموزان برداشته شود.

وی گفت: پارسال از محل این اعتبارات در سطح مدارس استان ۸۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ سالن ورزشی ایجاد شد و امسال نیز کلنگ خوابگاه دانش‌آموزی ۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز استان با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به زمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید

روزی برای معلم+فیلم

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: معلمان درس ارزشمند در مسیر زندگی و روشنی بخش زندگی برای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: معلمان در تربیت نیروی انسانی و نیروی کار برای آینده کشور نقش مهم و اثرگذار دارند.

حسین‌میرزایی گفت: ایران اسلامی و استان به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید، مگر اینکه به این باور برسیم وحدت، وفاق و همدلی رمز پیشرفت و تعالی است.

وی ادامه داد: معلمی شغل نیست، معلمی یک هنر است و قدرشناسی از معلمان ضروری است و توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده خود، استان، کشور و فرزندانمان است.

در این همایش از جعفر عالیپور، سلمان رستمی از معلمان نمونه کشوری، سیده سارا بخشایش معلم نمونه، فرخنده رحیمی در بخش کیفیت بخشی، فاطمه نجفی معاون نمونه استان، مریم توکلی مربی پرورشی نمونه از کوهرنگ، اکرم پیرایش مراقب سلامت، فرشاد احمدی، مشاور نمونه استان، مرجان مدرس آموزگار نمونه استثنایی و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • همایش تجلیل از سفیران معروف