Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با حضور ریاست و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه و مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: بسیج شدن مردم در کمک به سیل‌زدگان از سراسر کشور یادآور همان بسیجی بود که در دفاع مقدس مقابل صدامیان ایستاد، همان روحیه‌ای که جنگ را اداره کرد امروز سیل را اداره می‌کند و فردا کشور بدون نفت را اداره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در سختی‌ها تصریح کرد: بسیج در دانشگاه دارای ابعاد ویژه‌ای است که آن را از سایر رده‌های بسیج متفاوت می‌کند، بسیج علمی و متشکل از نیرو‌های فرهیخته‌ای است که حرف علمی می‌زنند و با علم کشور را اداره خواهند کرد.
محمدحسین کفعمی، مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان در این مراسم گفت: بسیج دانشجویی در واپسین روز‌های عمر امام خمینی (ره) و پس از یک جنگ تمام عیار هشت ساله شکل گرفت و در پیامی که امام (ره) به مناسبت تشکیل بسیج صادر کردند افق‌های جدیدی از عرصه‌هایی که بسیج باید میدان‌دار آن‌ها باشد را ترسیم کردند؛ عرصه‌هایی که نشان از نگاه بلند امام به هویت بسیج و حرکت به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی با تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان داشت.
کفعمی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: نقش بسیج دانشجویی برای تحقق یک سند راهبردی مانند بیانیه گام دوم نقشی اثرگذار است و به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها باید ۷ مطالبه رهبری را عملی و در راستای تحقق مراحل پنج‌گانه انقلاب اسلامی قدم بردارد.
وی افزود: یکی از زمینه‌های موفقیت بسیج دانشجویی ارتباط مناسب با سایر مجموعه‌های دانشگاه است، بسیج باید تقویت‌کننده جریان انقلاب اسلامی در دانشگاه باشد و این جز با راهنمایی‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نصیحت‌های پدرانه بسیج اساتید و حمایت‌های مسؤولان دانشگاه محقق نمی‌شود؛ بسیج دانشجویی رقیب سایر تشکل‌ها نبوده و نباید باشد و تعامل فعلی باید ادامه پیدا کند.
کفعمی حوزه بسیج دانشگاه اصفهان را جزو حوزه‌های اثرگذار استان دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی باید جدی‌تر برای شناخت و حل تخصصی مسائل نظام و نقش‌آفرینی میدانی ورود پیدا کند.   در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، براساس حکم ابلاغی محمدامین احمدی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب و از زحمات دو ساله‌ محمدحسن سیوندیان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در مدت زمان تصدی این پست تقدیر و تشکر به عمل آمد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا