Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نصر ارکن رئیس پایگاه انتقال خون مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پایگاه انتقال خون مهاباد اولین شهرستان غیر استانی در کشور است که توانست با ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی مجوز صدور پلاسما به پلایشگاه‌های اروپایی رابگیرد، تاکنون ۱۲ هزار واحد پلاسما از این پایگاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصر ارکن افزود: در ارسال پلاسمای مازاد برای تولید دارو توجه به دو نکته صرفه جویی ارزی و استفاده بیماران از دارو‌هایی امن‌تر که منشا آن پلاسمای ایرانی است ضروری است.

وی ادامه داد: بیماران هموفیلی به استفاده از دارو‌های مشتق از پلاسما نیاز مبرم دارند که در شهرستان مهاباد ۲۴ بیمار هموفیلی با تعرفه‌های رایگان دارو‌های خود را تحویل می‌گیرند.

انتهای پیام/ه

ارسال پلاسما به خارج از کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، برای بسیاری از خانواده‌ها پس از یک هفته کار و مشغله، زدن به دل طبیعت شاید مهمترین کار باشد.

امروز با آب و هوا و طبیعت زیبای مهاباد شاید کمتر کسی می‌توانست در خانه بماند و این همه زیبایی را از دست بدهد.

خانواده‌ها در یک روز تعطیل کنار هم جمع شده و نهار را در طبیعت خوردند. بچه‌ها هم پس از یک هفته نشستن سر کلاس و حضور در مدرسه حسابی خوشحال بودند.

مهاباد به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری آذربایجان غربی با داشتن مناطق بکر و زیبا، هر هفته میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور است که روزشان را در دل طبیعت سپری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو به طبیعت
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو از جوامع انسانی به طبیعت
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • ثبت دمای ۳۷ میلیون درجه سانتیگراد با یک دستگاه کوچک