Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد در سال جاری برگزار و جوایز نفیسی به برگزیدگان این جشنواره اهداء خواهد شد.

به گزارش صدای ایران خسرو رفیعی دبیر اجرایی جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: دبیرخانه جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، طی فراخوانی از کلیه علاقمندان دعوت کرده‌است، با ارسال آثار خود در خصوص محورهای این جشنواره، در سومین دوره از این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون تعداد بسیاری اثر و ایده که دغدغه‌های مردم را در مورد موضوعات اعلام شده به خوبی به تصویر کشیده‌‌است، به دبیرخانه ارسال شده‌است و این روند همچنان ادامه دارد. رفیعی افزود: با توجه به استقبال علاقمندان و سطح بسیار خوب آثار ارسالی، جوایز ارزنده‌ای برای این دوره از جشنواره درنظر گرفته‌شده‌است که به برگزیدگان آن اهداء خواهد شد.
مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد تأکید کرد: آثار ارسال شده به این جشنواره نیز مانند دوره‌های قبل، توسط هیأت‌داوران خبره و مسلط، بررسی و برگزیدگان در هر بخش معرفی خواهند شد.
دبیراجرایی جشنواره در خصوص محورهای درنظرگرفته‌شده تصریح کرد: جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، در 2 محور مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های تکریم خانواده، حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌زیست و اهدای عضو و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد. در این جشنواره یک بخش جنبی با محوریت ایده‌هایی که در هر بخش امکان ساخت نیافته‌اند نیز وجود دارد.
وی در خصوص دوره‌های پیشین این جشنواره افزود: در دو جشنواره برگزار شده، آثار بسیار ارزشمندی از علاقمندان به این حوزه به دبیرخانه رسید که ماحصل آن مجموعه‌ای فاخر از فیلم‌های کوتاهی شد که به‌منظور به تصویر کشیدن دغدغه‌های جامعه در محورهای یادشده، ساخته شده و به نمایش درآمدند. در کنار پرداختن به چالش‌های موجود، این جشنواره فرصتی بود تا استعدادهای نهفته‌ای که به هر دلیل فرصت بروز و ظهور نمی‌یافتند، شکوفا شوند.
وی در پایان تأکید کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند. کد رهگیری هر اثر که همان کد ملی شرکت‌کننده است باید روی اثر ارسالی قید شود. همچنین دبیرخانه فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به شماره 31-82893030 آماده پاسخگویی به سؤالات علاقمندان خواهد بود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام طهماسبی، دبیر علمی جشنواره علامه حلی در دهمین جشنواره علامه حلی که ویژه طلاب نو قلم برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به گروه‌های علمی ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها ۲۳۵ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارتقا توان و رشد پژوهشی طلاب نو قلم و کمک به طلاب جوان برای تمرین پژوهشی و ایجاد رقابت سالم علمی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در اختتامیه این جشنواره گفت: حوزه انقلابی نباید به چند موضوع محدود باقی بماند بلکه باید پژوهش‌ها به سمت نگاه جامع، اصیل و روش‌مند، با رویکرد تمدنی جدید و سبک زندگی نو و پاسخگوی انفجار‌های معرفتی باشد.

وی اضافه کرد: وضع موجود کافی نیست و حوزه باید پاسخگوی مشکلات تمدنی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلبه جوان باید از امام و مبانی انقلاب الهام بگیرد و برای پایه پژوهش‌های خود از این مبانی استفاده کند، گفت: جلوه‌های انقلاب در عالم روشن است و همه این جلوه‌ها باید در پژوهش‌ها گنجانده شود.

وی افزود: نظام اسلامی نیاز به نرم افزار فکری دارد و باید بتوانیم پاسخ قوی و درخوری به مسائل کشور و شبهات و سوالات بدهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: طلاب جوان باید با تکمیل روش و شیوه علمی خود، در پرتو عقل گرایی با محوریت کتاب و سنت پژوهش‌ها را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است تا بتواند طلاب را آماده ایفای نقش‌های جدید برای تولید دانش و معرفت باشند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم