Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:06:45 GMT

ملی پوشان جوانان وزنه برداری تست دوپینگ دادند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۱۳۵۲

ملی پوشان جوانان وزنه برداری تست دوپینگ دادند

تهران- ایرنا- افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان حضور پیدا کرده و از نفرات حاضر در اردو تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ایران به منظور حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی 2019 جهان در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را پیگیری می کنند.
در همین راستا افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) بعدازظهر امروز (سه شنبه 10 اردیبهشت ماه) با حضور در محل تمرینات اردونشینان، از تمامی وزنه برداران حاضر در این مرحله از اردو تست دوپینگ گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی وزنه برداری جوانان خود را برای مسابقات جهانی در فیجی آماده می کند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري جوانان تست دوپينگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد