Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مورد قتل طلبه جوان مصطفی قاسمی، خاطرنشان کرد: روز شنبه ساعت 12 و 35 دقیقه ظهر با پلیس 110 تماسی حاصل شد مبنی بر اینکه مقابل حوزه علمیه فردی طلبه‌ای را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی صالح با بیان اینکه بلافاصله عوامل انتظامی به سرعت به محل رسیدند و صحت قضیه را بررسی کردند، گفت: ظرف حدود 15 دقیقه با در اختیار داشتن پلاک خودرو فرد مهاجم و مالک خودرو شناسایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مالک خودرو خانمی بودند که اعلام کرد این خودرو را به شخص دیگری فروخته‌، تشریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ظرف چند دقیقه خریدار شناسایی و مشخض شد که فرد خریدار برادر قاتل بوده است.

کامرانی صالح با اشاره به این نکته که ظرف حدود نیم ساعت اولیه برای ما محرز شد که قاتل کیست، گفت: در مراحل اولیه تعدادی از افرادی که با این فرد ارتباط داشتند، شناسایی و 4 نفر در قروه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ تیم عملیاتی متشکل از نیروهای عملیاتی، آگاهی و فتا برای شناسایی و دستگیری قاتل تلاش کردند؛ در مراحل ابتدایی شناسایی، تمامی افراد و اماکن وابسته به این فردجانی به ویژه ۸ تن از دوستان وابسته تا ساعت ۲۴ تحت کنترل و تعقیب قرارگرفتند‌.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه حدود یک ساعت و نیم از این حادثه گذاشته بود که ویدیویی از این فرد در فضا مجازی منتشر شد، خاطرنشان کرد: افراد در اینستاگرام همواره به دنبال فضاسازی، تبلیغ و تطهیر عملکرد خود هستند.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی اندیشیده شد و تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها تحت کنترل بود، اظهار کرد: ساعت حدود 4 بامداد با پی بردن به اینکه پلیس‌ مکان اختفا وی را کنترل می‌کند اقدام به فرار کرده و با پلیس درگیر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در مورد مجروحان این حادثه گفت: دو نفر از همرزمان ما مجروح شدند که شکر خدا آسیب جدی و خطرناک ندیده‌اند.

کامرانی صالح با بیان اینکه فرد قاتل بیش از سه سال در زندان بوده و آزاد شده بود، اضافه کرد: نفر دومی که در خودرو حضور داشت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه براساس بررسی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته پلیس فتا، ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: هیچ کدام از این افراد به این فرد جانی مربوط نبوده و هیچ شناختی از این فرد نداشتند. همچنین تعدادی از این افراد در مشهد، شیراز و دیگر شهرها بودند.

کامرانی صالح اولویت‌های ماموریتی را در حوزه‌های مبارزه با کالا قاچاق و حمایت و تامین امنیت برای سرمایه‌گذار، مبارزه با مواد مخدر و متجاهر، کاهش تصادفات جاده‌ای و فضا مچازی و پیشگیری از جرائم خاص اجتماعی از قبیل آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی، آموزش در زمینه‌های مختلف دانست.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زندان سرمایه شناسایی و دستگیر فتا مبارزه با مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد