Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@10:53:02 GMT

(تصویر) عکس روز نشنال جئوگرافیک

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۲۲۲۷

(تصویر) عکس روز نشنال جئوگرافیک

(تصویر) عکس روز نشنال جئوگرافیک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عکس نشنال جئوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در دیدار با فرهنگیان ابهر با اشاره به گرامی‌داشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هم جامعه و هم معلم باید قدر کار خود را بداند که اگر این مورد محقق شود، جایگاه معلمی در جامعه تقویت خواهد شد و نخبگان جامعه به معلم شدن تمایل بیشتر پیدا خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه معلمان مسؤولیت آموزش‌ و پرورش فرزندان ما را برعهده دارند، ادامه داد: زیان‌های کنار گذاشتن برخی مباحث فرهنگی را چند سال بعد مشاهده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگ باید از هم‌اکنون سیاست‌گذاری درست داشته باشیم.

مرادپور اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است، افزود: این نهاد تولیدکننده و پرورش‌دهنده منابع انسانی است. بنابراین باید تلاش داشته باشد به معنی واقعی دانش‌آموزان را تربیت کند.

کد خبر 6099426

دیگر خبرها