Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در همایش گرامیداشت روز شورا در بخش الموت‌غربی که با حضور محمدی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، قوامی بخشدار الموت‌غربی، اعضای شورای‌شهر و روستا، شهردار رازمیان، دهیاران و مسئولان ادارات بخش برگزار شد، ضمن تشکر از شوراها و دهیاران استان بابت خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی برای جلوگیری از تخریب بافت روستاها در بارندگی‌های فروردین‌ماه گفت: استان قزوین در عرصه جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده در شمار استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: در بارندگی‌های اخیر نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان زیرساخت دهیاری‌های استان آسیب‌دیده که در مکاتبات اخیر این ارقام و اطلاعات به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شده و یکی از اقدامات سال‌جاری دفتر امور روستایی پیگیری اعتبارات جهت بازسازی تاسیسات آسیب دیده خواهد بود

نجفی در ادامه گفت: تحقق توسعه روستایی در بیست سالگی تشکیل شوراهای اسلامی در گرو همبستگی تمام نهادهای متولی در روستا است که شورا به‌عنوان یک نهاد برنامه ریز و همچنین دهیاری به عنوان نهاد اجرایی می تواند به کمک دستگاه‌های اجرایی بیاید.

مدیرکل امور روستایی در ادامه از شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران خواست در سال‌جاری اولویت‌های روستا را در رأس مطالبات قرار دهند و همچنین در تصمیمات، منافع جمع را به منافع فرد یا گروه خاص ارجحیت دهند

وی در ادامه افزود: اسناد توسعه در ۱۸۷ روستای استان تهیه و تصویب شده و از این پس تمام برنامه‌های توسعه روستاها براساس این اسناد باید صورت پذیرد.مچنین دستگاه‌های اجرایی موظف شدند در فرآیندهای صدور مجوز فعالیت‌های تولیدی تسریع کنند.

انتهای این مراسم از مسن‌ترین و جوان‌ترین اعضای شورای اسلامی بخش الموت‌غربی تجلیل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امور روستایی سیل شوراهای اسلامی نماینده مردم کمک های نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس را تبریک می‌گویم؛ خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر و تاریخی ما است؛ ایران همواره منادی تحکیم دوستی‌ها میان برادران منطقه و حوزه خلیج فارس بوده است.

وی افزود: دولت‌های منطقه این توانمندی را دارند که با همکاری مشترک، گام‌های لازم برای توسعه پایدار و شکوفایی در منطقه را بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت گسترده تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، نشان‌دهنده آن است که ایران در کنار عزم و اراده جدی برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا برای تحکیم ثبات و امنیت در منطقه، به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع مشترک با همه دولت‌ها هم اهتمام ویژه دارد.

کنعانی ادامه داد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از هفت ماه پیش کلید خورد. مقامات عالی ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲هزار تاجر منتخب و برگزیده، در این نمایشگاه حضور یافتند؛ همچنین نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۷ گروه تجاری، شیلات، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، فنی و .. تشکیل شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091864 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند