Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه، هیچ اراده ای از سوی دولت برای مهار فضای افسارگسیخته مجازی نیست، گفت: این موضوع تنها مرتبط با خرید و فروش اسلحه نیست و اختصاص به روحانیت ندارد، چرا که فضایی از همه لحاظ بدون کنترل و و رها شده است آن هم در تمامی حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ « آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» در گفت و گو با خبرنگارنافع، گفت: مسئله اصلی مبارزه با سرشاخه های این گونه اتفاقات تلخ نیست، بلکه ریشه خراب است و تا ریشه درست نشود نتیجه کاملی نخواهد داشت، از این رو بارها در سخنرانی های خود گفته ام و همچنین از مقام معظم رهبری خواهش کرده ایم تا فرماندهی فضای مجازی از دست ریس جمهور بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آقای روحانی معتقد است که فضای مجازی باید همین بی بند و بار، باز باشد و هیچ کنترل و نظارتی بر آن نباشد، اظهار کرد: در حالی که امنیت، اقتصاد، جان و مال و ناموس مردم  ما به خطر افتاده است، به نظر می رسد دولت می خواهد برای انتخابات این فضای مجازی را در اختیار داشته باشد و از طرفی نیز ضد انقلاب با برخی افکار اینان موافق است.
عضو خبرگان رهبری افزود: پیشنهاد ما این است و امیدواریم با همراهی سایر علما به گوش مقام معظم رهبری برسد که ریاست فضای مجازی از رییس جمهور گرفته شده و به دست هر آن کسی که به او بتوان اطمینان کرد، بدهند چرا که تا این آش است و این کاسه، ما هر روز شاهد همین مسائل که زمینه قتل و کشتار را فراهم می سازد، خواهیم بود.
آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: امروز در همدان یک طلبه را به شهادت می رسانند، فردا روزی در شهری دیگر و فرداهای بعد در شهرهای دیگر.
وی تأکید کرد: این موضوع تنها مرتبط با خرید و فروش اسلحه نیست و اختصاص به روحانیت ندارد، چرا که فضایی از همه لحاظ بدون کنترل و و رها شده است آن هم در تمامی حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی.
عضو خبرنگار رهبری عنوان کرد: هم مقام معظم رهبری و هم اعضای خبرگان درباره نظارت بر فضای مجازی به روحانی تذکر داده اند، جای سوال است که او هنوز پاسخگوی فضای افسارگسیخته مجازی نیست.
*روحانی برای پاسخگویی درباره فضای مجازی در جلسه خبرگان حاضر نشد
آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: حتی اعضای خبرگان از رییس جمهور دعوت کردند که بیاید و پاسخگو باشد و او حاضر نشد در جلسه برای پاسخگویی حضور یابد شود چرا که محکوم است و حرفی برای گفتن ندارد.
وی ادامه داد: آقای روحانی معتقد است که این فضا باید آزاد باشد، چه آزادی؟! حتی در کشورهای دیگر این که فضای مجازی را شکل دادند و دارند کنترل هست و نظارت بسیار می کنند، اما چه شده که ما درباره این فضا کاسه داغ تر از آش شده ایم؟!
عضو خبرنگار رهبری اظهار کرد: آیا غیر از این است که دولت برای بهره برداری از فضای مجازی در انتخابات صلاح نمی داند که نظارت جامعی بر این فضا داشته باشد؟
*اراده ای برای مهار فضای افسارگسیخته مجازی نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نافع؛ فضای افسارگسیخته مجازی همچون یک سیل می ماند که می آید و می رود و به دنبالش خرابی برجای می گذارد آن هم نه خرابی جبران پذیر، خرابی عمقی که شاید قدرت برخواستن مجدد در آن وجود نداشته باشد، این فضا به گفته کارشناسان تنها با برنامه ریزی مدون و نظارت قابل کنترل خواهد بود که تاکنون چنین اراده ای از سوی متولیان امر برای مهار آن دیده نشده است.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!