Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:57:37 GMT

خوابگاه‌های دانشجویی را به هتل تبدیل خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۱۵۱

وزیر علوم ارتقای سطح کیفی خوابگاه‌های دانشجویی را جزو برنامه‌های مستمر این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: این مراکز را به هتل تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب از برنامه وزارت علوم برای ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: اجرای این برنامه که از سال‌های قبل آغاز شده است، در سال جاری نیز به طور جدی دنبال می‌شود؛ بر این اساس تمامی خوابگاه‌هایی که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند، به رتبه‌های پایین‌تر ارتقا خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه ارتقای سطح کیفی خوابگاه‌های دانشجویی در همه دانشگاه‌ها اجرایی خواهد شد و دانشگاه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و آن را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

وزیر علوم تاکید کرد: تا جایی که اعتبارات اجازه دهد، افزایش سطح کیفی خوابگاه‌های دانشجویی در همه دانشگاه‌ها جزو برنامه‌های مستمر در سال‌های آتی نیز خواهد شد و خوابگاه‌ها را به هتل تبدیل خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی هتل وزیر علوم هفته خوابگاه روز ملی خلیج فارس ونزوئلا انتخابات اندونزی آزادراه تهران شمال بازداشت محسن فروزان خوان گوایدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد