Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:17:10 GMT

واکنش قاضی‌پور به بازداشت محسن فروزان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۲۲۲

واکنش قاضی‌پور به بازداشت محسن فروزان

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعارهای قومیتی تحت هر شرایط و از طرف هر گروه به شدت محکوم است.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: تراکتورسازی تنها تیم محبوب تبریز و آذربایجان نیست و در تمام ایران از خوزستان و لرستان گرفته تا دورترین نقاط ایران هوادار و طرفدار دارد.

وی گفت: متاسفانه اتفاقات اخیر تیم تراکتورسازی را از مدعیان قهرمانی دور ساخت که این اگر به صورت تعمدی باشد ناراحت کننده است و قوه قضاییه و کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال کشور وارد این قضیه شده و به این موضوع رسیدگی کنند تا هر چه سریع‌تر احکام لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ارومیه گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر شیعه شرط‌بندی حرام بوده و و اگر قضیه تبانی اثبات شد، فرد خاطی به اشد مجازات برسد و هر حکمی هم صادر شد از آن تبعیت شود.

قاضی‌پور در مورد بازی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: خواهشی که از تماشاگران ۲ تیم دارم به هیچ عنوان شعارهای قومیتی و تفرقه انگیز سرنداده و من به شدت مخالف عبور از خطوط قرمز نظام هستم.

بیشتر بخوانید:

فروزان توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد

وی افزود: خلیج همیشه فارس مزین به خون شهید مهدی باکری است و اجازه ندهیم تعدادی از تماشاگرنماها اجازه جسارت به نام خلیج فارس کنند و شعارهای قومیتی هم تحت هر شرایطی محکوم بوده و تمامی قوم‌ها از ترک و بلوچ و کرد گرفته تا گیلکی و ترکمن و لر همه ایرانی هستیم و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی بوده و اسلام نقطه مشترک تمام ایرانیان است.

قاضی‌پور تصریح کرد: آذربایجان سرزمین دلاوران و پهلوانان است و نباید شعارهای دور از شان مردم این منطقه در ورزشگاه سرداده شود و و از هواداران تیم تراکتورسازی می‌خواهم از دادن شعارهای توهین‌آمیز اجتناب نمایند.

وی گفت: اگر در بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم خوشحالی خواهیم کرد، اما اگر بازی را از دست دادیم باید بدانیم هر باخت پلی است برای پیروزی و با تلاش و کوشش بیشتر در سال‌های آینده می‌توانیم به موفقیت مدنظر دست یابیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تراکتورسازی محسن فروزان نادر قاضی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • تصاویر ریزش هولناک جاده قاضی‌ خان - بدره | ویدئو
  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • فیلم/ لحظه ریزش کوه در جاده قاضی‌خان بدره
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا