Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:20:54 GMT

ستاره تاتنهام: از آژاکس ترسیده بودیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۴۵۳

ستاره تاتنهام: از آژاکس ترسیده بودیم

موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام می‌گوید تیمش در دیدار دیشب مقابل آژاکس به دلیل ترس از تیم هلندی شروع کندی داشته و باعث شده آژاکس در همان اوایل بازی به گل برسد.

به گزارش "ورزش سه"، موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به خاطر ترسی که از آژاکس داشته‌اند شایسته‌ سرزنش هستند اما سیسوکو می‌گوید باخت 1-0 در بازی رفت برای او و هم‌تیمی‌هایش پایان کار نیست چرا که بازگشت در زمین حریف و صعود به فینال لیگ قهرمانان در این شرایط برای تاتنهامی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آژاکس، پدیده این فصل چمپیونزلیگ که در راه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی غولهای بزرگی مثل رئال مادرید و یوونتوس را حذف کرده دیشب گام بلندی به سوی راهیابی به فینال رقابتها برداشت و با گل دانی فان دبیک در لندن، در خانه تاتنهام، موفق شد تیم انگلیسی را شکست داده و امیدهای خود برای فینالیست شدن را افزایش دهد.

 

 

در فاز ابتدای بازی آژاکس حاکم میدان بود و می‌توانست گلهای بیشتری بزند اما بعد از تعویض یان فرتونگن و به میدان آمدن موسی سیسوکو و تغییر تاکتیک تاتنهام توسط پوچتینو ورق برگشت و شاگردان پوچه نیم ساعت آخر را بهتر از حریف بازی کردند.

 

سیسوکو در پایان بازی گفت:" ما در ابتدای بازی خوب نبودیم. فکر کنم علتش این بود که از مقابله با آژاکس ترسیده بودیم".

 

هافبک تاتنهام در ادامه گفت:" ما فوتبال همیشگی‌مان را بازی نکردیم. من با ورود به زمین سعی کردم روی سبک بازی تیم‌مان تاثیر بگذارم و ما موفق شدیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. البته می‌توانستیم بهتر هم باشیم. خیلی حیف شد که این بازی را باختیم ولی هنوز یک مسابقه برگشت باقی مانده".

 

سیسوکو در ادامه اضافه کرد:" همه می‌دانند آژاکس چه تیمی است. تیمی که رئال و یووه را حذف کرده. حالا همه چیز به بازی برگشت بستگی دارد و ما اگر بتوانیم در خانه آنها به فینال برسیم برایمان لذت‌بخش‌تر خواهد بود".

 

آژاکس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس امشب از تاتنهام میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-2 بر حریفش غلبه کرد.

در این بازی پرگل شاگردان یورگن کلوپ از ابتدا تیم برتر میدان بودند و با وجود دریافت دو گل، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و همینطور گل‌های دیدنی را به ثمر رساندند.

ویدئو: 331896

زیباترین گلی که امشب طرفداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد را به وجد آورد توسط هاروی الیوت به ثمر رسید که مهار نشدنی بود و لحظات جالبی را رقم زد.

بعد از گلزنی محمد صلاح و اندرو رابرتسون، الیوت با یک ارسال دقیق فرصت گلزنی کود خاکپو را فراهم کرده بود و چند دقیقه بعد فرصت یافت تا نام خودش را بین گلزنان این بازی قرار دهد.

صلاح در محوطه جریمه به دنبال راهی برای گلزنی بود که توپ را در کنار خود به الیوت پاس داد. او توپ را با پای چپ کمی به کنار برد تا بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد.

این هافبک جوان هنگامی که فضا را مناسب دید با ضربه قوس دار پای چپ توپ را به سمت دروازه فرستاد که دور از شیرجه بلند گولی‌‌یلمو ویکاریو به تور دروازه تاتنهام چسبید و سکوهای آنفیلد را منفجر کرد.

بازیکنان لیورپول که مانند هواداران این گل را باور نمی‌کردند به سمت الیوت رفته و در شادی پس از گل او رو به سکوها شریک بودند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد