Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@21:58:35 GMT

پیگیری مطالبات کارگران باید در اولویت کاری مسوولان باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۵۶۲

پیگیری مطالبات کارگران باید در اولویت کاری مسوولان باشد

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر در تکاب اظهار داشت: توسعه پایدار کشور مرهون تلاش های جامعه کارگری است و از این رو باید حمایت های شغلی از این قشر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه برای پیشرفت و آبادانی تکاب باید توجه بیشتری به جامعه کارگری شود، اظهار داشت: کارگران از مهمترین ارکان تحقق شعار سال و تولید ملی به شمار می آیند و ضروری است از آن ها حمایت لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی و راه اندازی تشکل های صنفی کارگری از جمله خانه کارگر که از مهمترین مطالبات جامعه کارگری تکاب به شمار می رود، تلاش می کنیم.
امام جمعه تکاب نیز در این مراسم گفت: کارگران شمع های تولید و اقتصاد را روشن نگاه داشته اند و دلسوزانه برای توسعه کشور تلاش می کنند.
حجت الاسلام عیسی برادری با بیان اینکه باید به مشکلات کارگران شهرداری تکاب به طور جدی رسیدگی شود، افزود: اعضای شورای شهر در تصمیم گیری های خود منافع شهر، مردم و کارگران را در نظر بگیرند.
وی با اشاره به تغییرات پی در پی سرپرست شهرداری تکاب اظهار داشت: متاسفانه برخی مسایل اخیر مربوط به شهرداری و شورای شهر برای شهروندان آزار دهنده شده است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکاب نیز در این مراسم با بیان اینکه هم اینک پنج هزار کارگر در این شهرستان مشغول به کار هستند، گفت: از این تعداد، سه هزار نفر در واحدهای معدنی و کارخانه های تولید و استحصال طلا کار می کنند.
فرشید محمدنیا افزود: به طور جدی و مستمر مشکلات جامعه کارگری تکاب را پیگیری کرده و برای تحقق مطالبات کارگران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از 20 نفر از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و کارگران شاغل در ادارات تکاب تجلیل شد.
یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه 'می' میلادی به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده و در کشورمان نیز هر ساله از پنج تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تصمیم گیری های توسعه پایدار جامعه شورای شهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست سه جانبه نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران که به میزبانی خانه کارگر استان یزد و همزمان با هفته کارگر برگزار شد برخی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران استان در زمینه‌های معیشت، بیمه، مسکن و فعالیت اعضای تشکل‌های کارگری مطرح شد.   در این جلسه مقرر شد آنچه در استان قابل حل و رفع است انجام و آنچه نیازمند پیگیری در تهران است از طریق نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استان پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است