Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی فاز سه تولید کنسانتره و پروژه ذوب مس سونگون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی و همکاری مسئولان شرکت مس پروژه‌های بزرگ فاز سه تغلیظ و ذوب مس با حضور جمع کثیر مردم منطقه و وزیر صمت کلنگ زنی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رضا علیزاده در مراسم اختتامیه سومین جشنواره شعر و موسیقی ارسباران، افزود: هرچند در گذشته این پروژه‌ها مورد کم لطفی قرار گرفته بود، ولی با وحدت مردم و مسئولان، چرخ توسعه به راه افتاده است و امیدواریم بتوانیم باری از مشکلات استان و کشورمان را کم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی گفت: ظرفیت‌های موجود در منطقه موجب شده در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم و با تلاش مسئولان شهرستان ورزقان نه تنها به نگین استان، بلکه به نگین کشورمان تبدیل خواهد شد. 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران، اظهار کرد: فرهنگ، مهمترین و اصلی‌ترین وسیله و ابزار حفظ یک جامعه ‌و هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می‌دهد.     علیزاده با بیان اینکه باید جشنواره شعرو‌ موسیقی عاشیقلار در محل مناسب‌تر و فضای بزرگ‌تری برگزار شود، افزود: کمپ ورزشی و سالن آمفی تئاتر و سایر امکانات زمینه ای آن در زمینی به مساحت پنج هکتار در شهرستان ورزقان احداث خواهد شد که علاوه بر نیازهای شهرستان، پذیرای تیم های سطح ملی نیز خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی تئاتر جامعه شعر مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان