Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌ الاسلام و المسلمين حسن امیری، مديركل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ماه رمضان امسال، 25 مبلغ دارای تحصیلات سطوح عالی حوزه، جهت تبليغ مسائل دينی و ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، به بقاع متبرکه استان اعزام می‌شوند.
امیری در ادامه يادآوری كرد: در اعزام‌های امسال، عزم جدی برای تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم و نیز اشاعه فرهنگ قرآنی و برگزاری جلسات تفسیر در بقاع متبرکه و امامزادگان، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طبق روال هر ساله، امسال نیز مراسم غبارروبی بقاع متبرکه و امامزادگان در آخرین پنجشنبه ماه شعبان و با حضور هیئت امنا، خادمین و آحاد مردم برگزار خواهد شد.
حسن امیری به ویژه برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اقامه نماز جماعت، ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن، پاسخ‌گویی پایگاه‌های مشاوره به مسائل شرعی، برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و مراسم لیالی قدر و افطاری ساده از جمله ویژه برنامه‌های ماه رمضان امسال هستند.
وی همچنین به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در این ایام در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 3591540 نزد تمامی شعب بانک ملی و یا شماره کارت 6037997810169590 واریز کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری اوقاف و امور خیریه ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است