Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد جمشیدی بازیکن تیم شیمیدر تهران گفت: در بازی سوم و چهارم مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری گرگان به دلیل مصدومیت حضور نداشتم و همین امر باعث شد تا ضربه بزرگی به تیم ما وارد شود شکست بخوریم.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کیفیت مسابقات لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: لیگ بدی را شاهد نبودیم و سطح مسابقات خداراشکر خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در سالیان آینده شرایط طوری پیش برود که لیگ با کیفیت‌تری را شاهد باشیم.

وی در خصوص ناکامی تیم شیمیدر هم گفت: تیم ما واقعأ خوب و یکدست بود و چیزی برای قهرمانی کم نداشت ولی اتفاقات غیر‌منتظره طوری رقم خورد که در بازی سوم و چهارم مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری گرگان به دلیل مصدومیت حضور نداشته باشم و همین امر باعث شد تا ضربه بزرگی به تیم ما وارد شود و شکست بخوریم. اگر من در ترکیب بودم مطمئن باشید که این اتفاق رخ نمی‌داد و به راحتی پیروز می‌شدیم. ما پتانسیل شکست دادن تیم شهرداری گرگان را داشتیم.

بازیکن تیم شیمیدر در خصوص اینکه آیا لیگ امسال پدیده‌ای داشت یا خیر، تصریح کرد: به نظرم در لیگ امسال علیار نجفی و سینا واحدی دو بازیکنی بودند که توانستند عملکرد خوب و موثری را برای تیم‌های‌شان ارائه دهند و به طور حتم با ادامه همین روند قابلیت تبدیل شدن به بازیکنان بزرگ را دارند.

جمشیدی در خصوص استقبال نکردن حامیان مالی از تیمداری در لیگ بسکتبال اظهار داشت: در هفت یا هشت سال گذشته همیشه این طور بوده که تنها یا سه چهار تیم برای قهرمانی در لیگ تیمداری کرده‌اند و سایر تیم‌ها با توجه به بودجه‌شان بازیکن جذب کردند. امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که حامیان مالی از این موضوع استقبال کنند و در لیگ تیمداری کنند. ان‌شاءالله راهکار مناسبی از سوی مسئولان فدراسیون صورت گیرد تا در سال‌های آینده تیم‌های بیشتری برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در شیمیدر باقی می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: از صمیم قلب شیمیدر را دوست دارم چون یک باشگاه حرفه‌ای است.  اگر شرایط خوب پیش برود اولویت اصلی من باقی ماندن در شیمیدر است در غیر اینصورت شاید به تیم دیگری نقل مکان کنم!

فوروارد تیم شیمیدر در خصوص اینکه بین شهرداری گرگان و پالایش نفت‌آبادان کدام تیم قهرمان خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم رقابت نزدیکی در فینال بین شهرداری گرگان و پالایش نفت‌آبادان وجود دارد و پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود خیلی سخت است، ولی امیدوارم هر تیمی که شایستگی و لیاقتش را دارد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد جمشیدی فدراسیون بسکتبال شیمیدور تهران پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت