Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه شهر قیامدشت طبق قانون تقسیمات کشوری در حیطه استحفاظی شهرستان ری قرار دارد گفت: در صورت مشاهده دخالت از سوی شهرداری تهران در امور اصناف مستقر در قیامدشت قانونی برخورد می‌کنیم. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان تهران با تأکید بر اینکه شهر قیامدشت طبق قانون تقسیمات کشوری در حیطه استحفاظی شهرستان ری قرار دارد اظهار داشت: شهرداری تهران حق دخالت در این شهر را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر گونه مشکل واحدهای صنفی در شهر قیامدشت باید از طریق شهرداری قیامدشت برطرف شود و شهرداری تهران و شهرداری منطقه 15 حق ورود به مشکلات این شهر را ندارد.

فرماندار شهرستان ری تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه دخالتی از سوی شهرداری تهران در امور اصناف مستقر در  قیامدشت برخورد قانونی با آن خواهیم داشت.

تهران| با تصویب شورای عالی محیط زیست «قیامدشت» از خط حایل محیط زیست خارج می‌شود"ناحیه‌محوری و محله‌گرایی" سبب رشد قیام‌دشت شده استکمیته امداد قیام‌دشت مستقل شد

در ادامه محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز با اشاره به اختلاف شهرداری تهران و فرمانداری ری در ارتباط با  شهر قیامدشت گفت: در این زمینه قانون تقسیمات کشوری باید ملاک عمل قرار گیرند و شهرداری تهران مکلف به اجرای قانون تقسیمات کشوری در مورد شهر قیامدشت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکل واحدهای صنفی شهر قیامدشت و ساماندهی مشاغل نیز ظرف یک هفته آینده جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری