Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@02:46:09 GMT

«حلیمه» اولین مدل محجبه در تبلیغات لباس شنای اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۰۱۷

«حلیمه» اولین مدل محجبه در تبلیغات لباس شنای اسلامی

حلیمه آدن «Halima Aden»، متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۹۷، مدل آمریکایی است. او نخستین زن برجسته باحجاب است که در مراسم «میس مینه سوتا آمریکا» تا مرحله نیمه نهایی حاضر شد. پس از شرکت در این مراسم، حلیمه توجه‌های ملی را به خود جذب کرد و به عنوان مدل IMG شناخته شد.



آدن در اردوگاه پناهندگان در کنیا متولد شد و در سن شش سالگی به ایالات متحده نقل مکان کرد و در مینه سوتا مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سال ۲۰۱۶، آدن پس از رقابت در مسابقات میس مینه سوتا در ایالات متحده، توجه رسانه‌های ملی را به خود جلب کرد و این اولین مسابقه‌ای بود که در آن یک زن با حجاب شرکت داشت. سال بعد، آدن قرارداد سه ساله اش را با IMG امضا کرد. در فوریه سال ۲۰۱۷ او اولین هفته کاری خود را در هفته مد نیویورک برای ۵ فصل شروع کرد. او بعد‌ها به عنوان کارشناس مقدماتی برنامه تلویزیونی برای مراسم Miss USA در سال ۲۰۱۷ استخدام شد. او از آن زمان برای طراحان متعددی از جمله مکس مارا وآلبرتا فرتی کار کرده و همچنین در هفته مد میلان و لندن در سال ۲۰۱۶ نیز شرکت کرده است.

آدن اولین مدل با حجاب است که در راهروی مدلینگ قدم زده و با نمایندگی‌های بزرگی قرارداد امضا کرده است. در ماه ژوین ۲۰۱۷ آدن برای اولین بار بر روی مجله‌های مشهوری، چون ووگ عربی، آلور و مجله ووگ عربی بریتانیا رفت. آدن در تبلیغ برند‌های مختلف از جمله لوازم آرایش ریحانا نیز حضور داشت.



او اخیرا با تبلیغاتی که برای لباس شنا‌های اسلامی انجام داده، بار دیگر خبر ساز شد. در واقع این مدل ۲۱ ساله، اولین زنی ست که تصاویرش با لباس‌های شنای اسلامی روی جلد مجله «Sports Illustrated Swimsuit Issue» چاپ شد.

او در مصاحبه‌ای با این مجله گفت: «من به دوران کودکی ام فکر می‌کنم، زمانی که در اردوگاه پناهندگان در کنیا بودم. وارد شدن به خاک آمریکا برایم یک رویا بود، اما درنهایت من آمدم و با تلاشم موفق شدم که در سطح جهانی دیده شوم. از آنجا که تا به حال تصویر هیچ زن با حجابی در این مجله چاپ نشده، من هیچ امیدی به خودم نداشتم، اما بالاخره موفق شدم. من فکر نمی‌کنم که این کار از هر کسی برآید. من انقدر خوشحالم که نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم.»



حلیمه با شکستن مرز‌ها بیگانه نیست. او از کودکی همیشه پایش را از محدودیت‌هایی که داشته فراتر گذاشته و همین روحیه جسورانه او موجب موفقیت اش شده است. او در مورد موفقیت هایش می‌گوید: «شما نمی‌دانید که من چه حسی دارم. من در کشوری زندگی می‌کنم که با فرهنگ من زمین تا آسمان فرق دارد، با این حال توانستم پیغام خودم را به گوش مردم برسانم. به نظر من زیبایی تعریف شده نیست، زیبایی حد و مرزی ندارد.»

مدیر مجله «Sports Illustrated Swimsuit Issue» در مورد حلیمه گفت: «به نظر من، او یکی از زیباترین و قوی‌ترین زنان دوران خودش است. زمان که من او را دیدم، به سرعت به نبوغ، اشتیاق و انگیزه او برای کارش پی بردم. من هم با حمیلا موافقم، به نظر ما دو نفر، زیبایی تعریف خاصی ندارد. ما می‌توانیم آن را هر طوری که خودمان دوست داریم، نشان دهیم، می‌خواهد با حجاب باشد یا حتی بی حجاب.»

منبع: dailymail

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مدلینگ لباس شنا لباس شنای اسلامی مدل محجبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ارزشگذاری به بزرگان و اهمیت دادان به خدمات آنان، جامعه را فاخر می‌کند.

رضوان باقلاچی، ۱۶ اردیبهشت در آیین تقدیر از مفاخر قرآنی استان اردبیل با محوریت تجلیل از مقام شامخ حجت الاسلام و المسلمین شیخ جمال تعدیلی، مفسر برجسته قرآن کریم که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی اردبیل و به همت معاونت فرهنگی این نهاد انقلابی برگزار شد، گفت: استاد تعدیلی تمثال واقعی خضوع است و مصداق آن، تجلیل از ۳۱ چهره برگزیده استان به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی است که ایشان علی رغم اینکه یکی از این شخصیت ها بودند اما به دلیل ایحاد فرصت برای دیگران انصراف دادند.

وی با قدردانی از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این رویداد ارزشمند، اذعان داشت: وظیفه ما در برابر استاد تعدیلی سنگین است و باید برنامه ویژه‌ای برای بزرگداشت ایشان تدارک دیده شود.

در ادامه، حجت الاسلام باقری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، وجود استاد تعدیلی را خیر و برکت برای استان و خدمات ایشان را ذخیره آخرت دانست.

وی افزود: استاد تعدیلی از شخصیت های برجسته علمی و قرآنی استان هستند که امیدواریم از وجود ایشان بدرستی برای نوجوانان و جوانان بهره‌برداری شود.

تفسیر دعای کمیل استاد تعدیلی مغفول مانده است

حجت الاسلام طهماسبی، رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: کلاس‌های درس استاد تعدیلی سرشار از نظم، وقت شناسی و دقت ایشان است به گونه ای که در شرایط حساس و تعطیلات نیز در کلاس ها دایر می شوند.


وی ادامه داد: استاد تعدیلی در حوزه تفسیر چندین سال تحقیق و پژوهش کرده و به ادبیات عرب مسلط و در این زمینه صاحب نظر می باشد که در شمال غرب کشور بی بدیل است.
رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تفسیری بسبار زیبا از استاد وجود دارد که متاسفانه مغفول مانده و ضرورت دارد نسبت به آن برنامه ریزی شود.


تواضع و گمنامی استاد تعدیلی برای ما درس و الگو است


در ادامه دکتر عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه استاد جمال تعدیلی در عین حال که چهره حوزوی است، چهره دانشگاهی نیز می باشد، گفت: پیش بینی ما این است که این جلسه مقدمه ای برای تجلیل بالاتر و والاتر از ایشان در دانشگاه ها باشد.


وی بیان کرد: از سال ۱۳۶۵ که در مسجد تازه میدان از تفسیر ایشان بهره مند می شدیم، شدت تواضع و گمنامی ایشان خصلتی است که برای ما درس و الگو است.
فنی اصل تصریح کرد: استاد تعدیلی هرگز به دنبال کسب مقام و مطرح شدن نبودند و در قلب ها جای دارند.

در ادامه این آیین، حجت الاسلام مصلح نیا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز بیان کرد: در جامعه‌ای که در آن فرهنگ قدردانی جاری نباشد، تولید تمدنی اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: تقدیر را باید در همه جوانب داشته باشیم و همه ما باید افتخار کنیم که شاگرد مکتب جعفری هستیم.

همچنین حجت الاسلام غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل نیز در تجلیل از استاد تعدیلی گفت: برای تقدیر از ایشان نمی توان واژه ای یافت چرا که ایشان مصداق آیه شریفه «وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ» هستند یعنی هر لحظه و هر زمان استاد تعدیلی برای ما درس است و در هر جا گیر کنیم به یاد استاد تعدیلی می‌افتیم.

در خاتمه این مراسم با اهداء الواح سپاس و هدایایی توسط جهاد دانشگاهی، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دستگاه‌های اجرایی از مقام استاد شیخ جمال تعدیلی تجلیل و تکریم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران