Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:23:19 GMT

برخورد بدون اغماض پلیس باحرمت شکنان ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۲۶۵

برخورد بدون اغماض پلیس باحرمت شکنان ماه رمضان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رضا محمدزاده، رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی گیلان در نشست تعاملی و هم اندیشی با جامعه صنفی، نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط در راستای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس برابر با آیین کیفری قانون اساسی، با متخلفان و حرمت شکنان ماه رمضان بدون اغماض برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ شئونات ماه مبارک رمضان مستلزم تعامل مردم با مسئولان و تلاش همگانی برای حفظ ارزش هااست و در این راستا شرایط مسافران و افراد معذور از نگاه پلیس دور نیست.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی گیلان، با بیان اینکه عرضه مواد غذایی در ماه رمضان باید با مجوز پلیس نظارت بر اماکن انجام شود، افزود: عرضه اینگونه خدمات نیز شئوناتی دارد که باید صاحبان واحد‌های خدماتی – رفاهی آن را رعایت کنند.

سرهنگ رضا محمدزاده، از کاهش صدور مجوز به مراکز خدماتی-اقامتی و تفریحی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در ماه مبارک رمضان به حدود ۳۵ درصد از ۴۵۰ مراکز خدماتی-اقامتی و تفریحی استان مجوز فعالیت داده می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی در ایام ماه رمضان منعی ندارد، افزود: این در حالی است که باید بوفه‌های ورزشی و استخر‌های شنا از اذان صبح تا اذان مغرب تعطیل باشد.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مردم در صورت مشاهده با هنجارشکنان ماه رمضان و متخلفان می‌توانند موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و یا شماره‌های ۲۱۸۲۱۷۷۳ و ۲۱۸۲۱۷۸۹ پلیس اماکن اطلاع دهند.

سرهنگ رضا محمد زاده تصریح کرد: پارسال در ماه مبارک رمضان ۶۲۸ هزارو ۱۴۱ نفر گردشگر و مسافر ضمن اسکان در مراکز خدماتی- تفریحی و اقامتی استان از خدمات این واحد‌های صنفی بهره‌مند شدند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

هشدار پلیس به حرمت شکنان ماه رمضان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر

کاربران فضای مجازی فیلم‌هایی از برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس منتشر کرده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند