Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما فاخران، رییس مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: در این رویداد علمی بین‌المللی بی‌سابقه، ۲۵ نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ سوئیس به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه پس از مطالعه و بازدید از پروژه‌های مختلف شهری و بررسی چالش‌های حوزه حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، سمینار‌های مختلفی را با این موضوع در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: استادان سوئیسی حاضر در نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، متخصصانی هستند که پس از چندین تجربه مدیریتی در حوزه‌های مرتبط برای تبادل تجربیات و به روزرسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره‌ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند.

رییس مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: استادان سوئیسی در پایان این دوره به مطالعه موردی و رفع مشکل واقعی در یکی از کشور‌های در حال توسعه به عنوان پروژه نهایی می‌پردازند.

فاخران با بیان اینکه نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استان، مدیران بخش خصوصی، استادان و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: متخصصان سوئیسی شرکت کننده در این رویداد، ایده‌های نوین را خود به منظور رفع چالش‌های موجود در حوزه حمل ونقل و برنامه ریزی شهری اصفهان ارائه خواهند کرد.  
انتهای پیام/ی  
اساتید دانشگاه زوریخ سوئیس در ایده شو تخصصی دانشگاه صنعتی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»