Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:22:24 GMT

برنامه ریزی لازم برای خرید تضمینی گندم انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۵۲۲

برنامه ریزی لازم برای خرید تضمینی گندم انجام شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم که با حضور مدیران کل دستگاههای تابعه برگزارشد،  گفت: سال گذشته همراهی بین دست اندرکاران، خرید گندم استان بیش از 20درصد افزایش یافت که این روند باعث بالا رفتن شاخص اقتصادی استان شد.

به گفته او سیلوهای استان ظرفیت ذخیره سازی بیش از 450 هزار تن گندم را دارند و باید تلاش کرد گندم تولیدی مزارع را در سیلوهای استان ذخیره سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: اطلاع رسانی لازم برای کشاورزان و گندم کاران استان صورت گیرد تا کشاورزان گندم تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند .

خمسه یاد آورشد : کشاورزان باید در زمان خرید گندم با هماهنگی مراکز جهاد کشاورزی گندم تولیدی خود را به مراکز خرید اعلام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : بایستی از سوء استفاده افراد سود جو و دلالان در پیش خرید گندم کشاورزان جلوگیری کرد.

وی بر نظارت مستمر کارشناسان و بازرسان جهاد کشاورزی در زمان خرید محصول تاکید کرد.

 خمسه گفت : با برنامه ریزی انجام شده بایستی امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی تصریح کرد: در زمان داشت محصول کارشناسان جهاد کشاورزی مبارزه باسن غلات را جدی بگیرند تا  همچون سال گذشته محصولی با کیفیت و سالم تولید شود .

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان شاخص برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند