Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:26:39 GMT

کمپین «با هم، نمی‌بازیم» برای حمایت از سیل‌زدگان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۱۶۱

کمپین «با هم، نمی‌بازیم» برای حمایت از سیل‌زدگان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به خسارات گسترده در اثر سیل و نیاز به همدلی جامعه جهت کاهش آثار این سانحه، جامعه بازی‌سازان اقدام به فعالیت‌هایی در راستای تخصص خود کرده است در این پروسه صاحبان بازی درآمد ۲ روز از بازی خود را از تاریخ ۱۲و۱۳ اردیبهشت ۹۸، به سیل زدگان اهدا خواهند کرد. ورود برای هر یک از تیم‌های بازی‌سازی به این کمپین آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات برنامه هدف از اجرای این کمپین جذب ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی است. کل تراکنش‌هایی که در بازی صورت می‌گیرد به همراه سهم کافه بازار و تبلیغات تپسل، صرف سیل‌زدگان خواهد شد. بازی‌هایی که به این کمپین می‌پیوندند در صفحه اول کافه بازار در بخش جداگانه‌ای که از جانب کافه بازار برای این کمپین طراحی خواهد شد به همراه Badge ویژه‌ی کمپین، نمایش داده می‌شوند.

بازی‌سازان در این ۲ روز، کاربران خود را از این کمپین آگاه کنند؛ به طور مثال می‌توانند با نوتیفیکیشنی در ابتدای ورود کاربر به بازی، او را مطلع کنند.

هریک از بازی‌ها می‌توانند اقدام به برگزاری ایونت‌های درونِ بازی در تاریخ‌های مشخص شده به منظور جذب مخاطب بیشتر کنند. رسانه تبلیغاتی تپسل، جهت پوشش کمپین و معرفی بازی‌ها با این جریان، همراه خواهد بود.

ثبت نام در این کمپین الزاماً به معنای نمایش بازی در لیست مربوطه در کافه‌بازار نخواهد بود. پس از پایان ثبت نام، کافه بازار درخواست‌های ثبت شده را بررسی کرده و متناسب با امکانات و قوانین نسبت به نمایش آن‌ها اقدام خواهد کرد. هریک از بازی‌ها می‌توانند در راستای سیاست‌های کمپین، ویدئویی از بازی خود ارائه کنند، که در زمان مربوطه از طریق سرویس تبلیغاتی تپسل منتشر شود.

درآمد حاصل از این سرویس به مجموع درآمدهای کمپین اضافه خواهد شد. امکان واریز کمک‌های نقدی از طریق سایت جمع‌آوری کمک‌های مردمی که متعاقباً اعلام می‌شود، امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 4605653 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل بازی های رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی، عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان کنارک درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملاً درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰ درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

کد خبر 6089774

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)