Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایسنا، فینال سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه امروز (چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت) با حضور هشت نفر برگزیده مرحله نیمه نهایی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد که از این میان سه نفر به عنوان برگزیده از دید داوران و سه نفر به عنوان برگزیده از سوی مخاطبان معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز برگزیدگان به همراه نشان ویژه مسابقات با حضور سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، سعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و محمد حسین ایمانی خوش خو، رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی به نفرات برتر مسابقه اعطا شد.

به گزارش ایسنا، هشت نفر برگزیده مرحله نیمه نهایی فاطمه سادات حسینی از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری (کارشناسی ارشد رشته زیست سلولی و ملکولی)، آرزو لیمویی از دانشگاه صنعتی اصفهان (کارشناسی ارشد مهندسی برق)، محمد علی عبدالصمدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (کارشناسی ارشد معماری‌)، مهوش افشاری از دانشگاه صنعتی اصفهان (دکتری مهندسی کشاورزی)، مژگان چاهیان از دانشگاه هنر تهران (کارشناسی ارشد آهنگسازی)، مهدی نوذریان از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی (کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش قدرت)، محیا لطیف از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (کارشناسی ارشد فیزیک) و سمانه رضایی از دانشگاه صنعتی اصفهان (دکتری فیزیک هسته‌ای‌) بودند. که از این میان مخاطبان این مسابقه به ترتیب به سمانه رضایی، مژگان چاهیان و آرزو لیمویی به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیدند.

این در حالی است که داوران مسابقه نیز به ترتیب مژگان چاهیان، سمانه رضایی و آرزو لیمویی را به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه معرفی کردند. موضوعات پایان‌نامه این افراد به ترتیب بررسی و تحلیل تکنیک‌های آوازی مقام‌های لو و هرایی، محاسبه انرژی بهینه درمان تومور مغز به روش پروتون درمانی و بخش بندی و تخمین پارامترهای تصاویر زخم دیابتی بود که در عرض سه دقیقه از سوی این افراد معرفی و دفاع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي دفاع سه دقیقه ای پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم