Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:38:23 GMT

نقش کارگران در رونق تولید بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۱۵۵

نقش کارگران در رونق تولید بررسی می‌شود

به گزارش ایکنا، در این برنامه، مسئولان و صاحب‌نظران به بیان نکاتی درباره نقش کارگران در رونق تولید ملی با محوریت سازمان تأمین اجتماعی خواهند پرداخت.
از دیگر مسائلی که در این برنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت، شامل معضلات پیش ‌روی تولیدکنندگان و کارگران در مواجهه با تأمین اجتماعی به صورت کلی، تضییع حقوق کارگران توسط تأمین اجتماعی، حق بیمه قرارداد عاملی برای از رونق انداختن تولید و بیکاری کارگران، رونق تولید و تامین اجتماعی و ارائه راهکارهای طرفین برای تحقق شعار سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد به تهیه کنندگی حمیدرضا کجوری، روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 20 به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

نگاهی تحلیلی به ساختار‌های رونق تولید

رادیو اقتصاد همچنین فردا در برنامه «کالای ایرانی» با حضور مسئولان و کارشناسان، نگاهی تحلیلی به ساختارهای رونق تولید خواهد داشت.

یادآور می‌شود، برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد رادیو اقتصاد تولید کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است