Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@13:44:46 GMT

جیب بر های حرفه ای را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۶۲۱

جیب بر های حرفه ای را شناسایی کنید

محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت : درپی وقوع جیب بری و سرقت های متعدد به عنف درمناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محرز شد که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای اقدام به سرقت در مناطق مهرشهر ، گلشهر ، مهرویلا ، فردیس و مشکین آباد می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نادربیگی گفت : ماموران با ردزنی های پلیسی خودرو مذکور را در محدوده مهرشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن خودرو در یک فرصت مناسب ، دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزوده و متواری شد .
وی خاطرنشان کرد : پس از دقایقی تعیب و گریز خودرو ، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به لاستیک آن را متوقف و 3 نفر از اعضای باند درمحل و یک نفر که اقدام به فرار کرده بود در منطقه مشکین دشت دستگیرشدند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهمان 15 قبضه سلاح سرد ، یک قبضه اسلحه کلت کمری ،57 دستگاه گوشی تلفن همراه و 43 عدد کیف دستی زنانه کشف شد.
سرهنگ نادربیگی اظهار کرد : متهمان تاکنون به 150 فقره جیب بری و سرقت به عنف اعتراف کرده و تا کنون بیش از 100 مال باخته شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد : به دستور دادستان البرز تصویر متهمان بدون پوشش منتشر تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی متهمان و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع درمیدان طالقانی کرج – بلوار تعاون مراجعه کنند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان احشام در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی ، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار شدند. خادمیان اظهار کرد: این سارقان حرفه ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند. فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند. خادمیان ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند. وی گفت: در این زمینه یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف شد. خادمیان ابراز کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آنها نیز به پارکینگ منتقل شدند. وی از شهروندان گچسارانی خواست تا علاوه بر توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده، هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات