Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:03:45 GMT

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی در نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۷۸۴

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی در نمایشگاه کتاب تهران

تهران- ایرنا- مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ایجاد سایت اطلاع‌رسانی به نشانی book32.ir خبر داد و گفت: برای نخستین بار سایتی با قابلیت راهبری کاربران ایجاد شده است.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد حسین متولی درباره اطلاع‌رسانی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران برای اطلاع‌رسانی بهتر و راحت‌تر سایت book32.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: این سایت امکانات زیادی اعم از اطلاعات ناشر، نویسنده و چکیده کتاب دارد. همچنین در کنار اعلام محل غرفه ناشر در نمایشگاه کتاب تهران، امکان راهبری نیز وجود دارد و این سایت می‌تواند مسیرهای دسترسی به غرفه‌ها را به کاربر اعلام کند. این برای نخستین بار است که سایتی با ان امکانات در نمایشگاه کتاب تهران ایجاد شده است.
متولی با اشاره به اپلیکیشن (کارافزار) اطلاع‌رسانی نیز گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران دو اپلیکیشن اطلاع‌رسانی ایجاد شده است.
مدیر کمیته اطلاع‌رسانی درباره درباره غرفه‌های اطلاع‌رسانی نیز گفت: به روال هر ساله امسال نیز 100 اطلاع‌رسان در 15 غرفه در بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران مستقر هستند که به اطلاع‌رسانی بازدیدکنندگان می‌پردازند.
سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه هزار و 200 ناشر با حدود 437 هزار کتاب شامل دو هزار و 400 ناشر داخلی با 300 هزار عنوان کتاب و حدود 800 ناشر خارجی از 30 کشور جهان با 137 هزار عنوان کتاب حضور دارند.
چین به عنوان میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب، 94 ناشر را با چهارهزار عنوان و 15هزار جلد کتاب به نمایشگاه آورده است. همچنین قرار است 20 نویسنده، پژوهشگر، تصویرگر و 50 مدیر فروش حق تالیف کتاب، امسال در غرفه میهمان ویژه (چین) حضوری فعال داشته باشند.
در بخش ناشران عمومی حدود 14 هزار متر مربع فضا برای حضور 988 ناشر تدارک دیده شده است که 141هزار و 861 عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد.
در بخش کودک و نوجوان نیز 251 ناشر در فضایی به وسعت حدود 6 هزار متر مربع، 24هزار و 13 عنوان کتاب را عرضه می کنند. در بخش دانشگاهی نیز 428 ناشر در فضایی بیش از شش هزار و 235 متر مربع، 60 هزار و13عنوان کتاب را در سالن های کاملا مسقف زیر چادر به نمایش و فروش گذاشته اند.
در سالن‌های آموزشی نیز 97 ناشر در فضای حدود سه هزار و 231 متر مربع به ارائه 17 هزار و 445 عنوان کتاب می پردازند.
فراهنگ **1085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب 98 نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو قابل تقدیر است و خواستار اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های فصلی، فصل بهار و مخاطرات طبیعی ناشی از آن، اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌تواند از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های هواشناسی در پیش‌بینی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمینه رگبارها و بارندگی‌های پیش رو، افزود: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به کشاورزان و عشایر برای مراقبت از باغات و مزارع ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش ضریب تمهیدات و اقدامات از سوی دستگاه‌ها و متولیان مربوطه، ادامه داد: این بارش‌ها با توجه به خطرات احتمالی که می‌تواند برای دام و احشام ایجاد کند، لازم است هشدارها به‌موقع اعلام و رعایت شود.

میرجعفریان با اشاره به آغاز کوچ عشایر، بیان کرد: امور عشایر و جهاد کشاورزی باید عشایر و دامداران روستایی را نسبت به رعایت نکات ایمنی و پرهیز از عبورهای طولی در مسیل‌ها آگاه‌سازی کنند.

وی با بیان لزوم تخلیه ابنیه‌ها و جلوگیری از تجمع آب در کانال‌ها و ورود جدی حوزه راهداری به این موضوع، تصریح کرد: مدیریت روان‌آب‌ها و جلوگیری از هدررفت آب بارندگی‌ها ضروری است که باید از سوی امور آب پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای ۲۶ بند خاکی و طرح آب‌خوان توسط منابع طبیعی در سال جاری، ذخیره‌سازی سه میلیون مترمکعب آب در این طرح‌های خاکی را یادآور شد و گفت: این طرح‌ها علاوه بر کمک به ذخیره‌سازی میان‌مدت آب، از بروز خطراتی چون سیل نیز جلوگیری می‌کند.

میرجعفریان با تأکید بر ورود شهرداری‌ها و آب و فاضلاب برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها، اظهار کرد: پاک‌سازی جوی‌ها برای پیشگیری از آب‌گرفتگی ضروری است.

کد خبر 751122

دیگر خبرها

  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد