Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:15:17 GMT

پدر سه شهید: صیانت از انقلاب شعاری نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۴۸۹۱

پدر سه شهید: صیانت از انقلاب شعاری نیست

به گزارش ایرنا، نادعلی کرمیار روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت مقام معلم که از سوی بسبج فرهنگیان استان البرز در کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی کرج برگزار شد، افزود: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای میهن و انقلاب ایثارگری کردند تا ملت ایران در امنیت و آرامش زندگی کنند.
وی بیان داشت: باید در حمایت از انقلاب به گونه ای عمل کنیم که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب حفظ شود و دشمنان ناامید و ناکام بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به ارزانی به دست نیامده است که اجازه دهیم آسیب ببیند.
این پدر شهید گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا بخشی از دین خود را به امام و شهدا ادا کنیم.
وی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران بی رحمانه است، ادامه داد: ملت ایران در راه پیروزی ، استقلال و خودکفایی و رشد و تعالی ایران در عرصه های مختلف سختی فراوان کشیده اند و هزاران شهید تقدیم کرده اند.
کرمیار عنوان کرد: باید در کلاس درس شهدا درس مقاومت و ایثار را مرور کنیم تا به یاد آوریم برای به ثمر رسیدن انقلاب چه تلاش هایی صورت گرفته است.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرز نیز گفت: اگر نگاهی به آموزه‌های قرآنی بیندازیم در می‌یابیم یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این کتاب مقدس توجه به فلسفه معلمی است.
مجتبی آمرکاشی اظهار داشت: معلمان علاوه بر اینکه به زیور علم و دانایی زینت یافته‌اند از ارزش والای عشق به دانش‌آموزان و فرزندان این سرزمین برخوردار هستند.
وی یادآورشد: رسالت معلم انسان‌سازی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه در همه ابعاد نیازمند آگاهی است که این مهم را قشر فرهنگی جامعه پیگیری می‌کنند.
آمر کاشی از شهید والامقام محمد کرمیار به عنوان یکی از معلمان شهید دوران دفاع مقدس در البرز یاد کرد و افزود: این معلم شهید بعد از مدت 2 سال حضور مداوم و فعال در جبهه ها سرانجام در 18 اسفند ماه 62 در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و پیکرشان هنوز باز نگشته است.
در این آیین از پدر شهیدان کرمیار با اهدا تابلو فرشی که تصویر سه فرزند شهیدش بر آن نقش بسته بود تجلیل شد.
18 فرهنگی بسیجی نمونه استان البرز نیز در این آیین با اهدا لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار و 500 معلم شاغل دارد.
2819/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استقلال امنیت و آرامش انقلاب تحریم های اقتصادی عشق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سپیدان ابتدا با اشاره به مقام شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: قطعاً کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسان نیستند و عالم بر غیرعالم برتری دارد و یکی از ملاک‌ها و معیارهای وزن انسان‌ها و ارزش انسان‌ها علم آنها است.

امام جمعه سپیدان گفت: علما و مراجع معلم هستند. پدر و مادر نیز معلم هستند و معلم‌های فراوانی هم از جنبه تربیتی و هم از نظر سواد و علم داریم اما علم نورانی و حقیقی آن است که انسان را به توحید و تفکر و فطرت رهنمون کند و اگر علم نورانیت نیاورد جهل و بدل علم است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام بر دست پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود که این دست (دست پینه بسته کارگر) را هیچ وقت آتش جهنم لمس نخواهد کرد افزود: جامعه کارگری کشورمان قشری متدین و انقلابی است که هم در شکل‌گیری انقلاب و هم در حمایت و ادامه انقلاب نقشی سازنده داشته و دارد و حمایت از کارگران نیز در بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست.

خطیب جمعه سپیدان با بیان اینکه از حلال‌ترین کسب‌ها کسب کارگری است افزود: با این حال کارگران همچنان به حمایت‌های بیشتر از جمله بیمه‌ها، خدمات درمانی اختصاصی، قوانین حمایتی بیشتر و قوانین حمایت از خانواده نیاز دارند.

وی افزود: در شهرستان سپیدان اداره کار و تعاون و رفاه در زمینه حمایت از کارگران در جد توان فعال و زحمتکش و مدافع حقوق کارگران است و با توجه به شعار سال با حمایت از کارگران قطعاً تحقق شعار بیشتر خواهد بود.

افروغی افزود: نیروی انتظامی طبق قانون با بد حجابی برخورد می‌کند که جای تشکر دارد البته باید این نوع عمل خوب را چند وجهی دید و مراقب بود.

وی گفت: زن و حجاب و خانواده تبدیل به نقطه تلاقی و رویارویی دو تمدن غرب و اسلام شده زیرا زنی که در انقلاب صنعتی و به نام آزادی اسیر دست هوسبازان شده و از جایگاه اصلی خود محروم شده در برابر زنی قرار دارد که از خانواده‌ای پر از مهر و عاطفه همراه با رشد علمی و معنوی و حضور اجتماعی برخوردار است.

امام جمعه سپیدان گفت: در دفاع از زن و حجاب هم کار فرهنگی و هم کار انتظامی و هم امر به معروف به شیوه‌های صحیح همه لازم و ضروری است.

کد خبر 6089211

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است