Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با قدردانی از تمام دست اندکاران و بویژه استاندار کرمانشاه بخاطر اقدامات عظیم در بازسازی مناطق زلزله‌زده تاکید کرد: ساخت و تحویل ۲۹ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله باعث افتخار کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح طرحهای زیربنایی و توسعه ای در استان بویژه در حوزه آب ، اظهارداشت: دولت ۶۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح عظیم توسعه آبهای گرمسیری غرب هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با بیان اینکه  امروز یکی از بزرگترین طرحهای توسعه منابع آب در تاریخ کشور، افتتاح شد، از زحمات همه دست اندرکاران، مهندسین و قرارگاه خاتم در تکمیل پروژه آبهای گرمسیری غرب تشکر کرد.  رئیس جمهور همچنین در جریان سفر به استان کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس 13 پروژه اقتصادی و زیربنایی را در حوزه‌های راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد مسکن افتتاح و یا دستور آغاز عملیات اجرایی آنها را صادر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه از طریق ارتباط زنده تلویزیونی، دستور افتتاح پروژه مسکن 300 واحدی در کنگاور، افتتاح طرح احداث شبکه آبیاری تحت فشار هوشمند در سطح 909 هکتار، افتتاح طرح های آب‌رسانی و تأسیسات فاضلاب شهر پاوه، افتتاح طرح توسعه خدمات فیبر نوری، اینترنت پهن باند و ارتقاء ظرفیت شبکه انتقال، افتتاح ارایه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها و افتتاح طرح بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را صادر کرد.

رئیس جمهور در این ارتباط ویدئو کنفرانسی همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی احداث محور 4 خطه نهاوند به کنگاور را صادر کرد.

ارزش این پروژه‌ها حدود 3 هزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده است.  تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد