Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جمع مربیان عقیدتی سپاه و بسیج ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی به تمامی دست اندرکاران مجموعه ارزشی سپاه پاسداران انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را حکیمانه دانست و گفت: این انتصاب وحدتی عظیم بین نیروهای مسلح کشور ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عقیدتی- سیاسی را در نهاد انقلابی سپاه به مثابه پایه و اساس این نهاد عنوان کرد و گفت: تقویت روحیه معنویت و باور دینی سپاه پاسداران موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه پس از انقلاب به دلیل ارتباط بسیار ظریف و حساس کشور با ارزش های الهی در بنیان نیروهای مسلح اقدامات قابل توجهی از نظر اعتقادی و دینی انجام شده است، بیان داشت: این اقدام باید ادامه داشته باشد و روز به روز تقویت شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نقش آفرینی در گام دوم انقلاب عنوان کرد: باید جایگاه و وظیفه خودمان را بدانیم و با توجه به تاریخ چهل ساله انقلاب و دستاوردهای گام اول بتوانیم نقش آفرین باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ریل ارزش ها بازگشت، افزود: ایران اسلامی و به ویژه استان مرکزی مهد علما و انسان های بزرگی است که هر کدام به نوبه خود در حفظ اسلام و معرفی آن نقش آفرین بوده اند نمونه آن امام خمینی(ره) است که اگر در جهان بگردیم از شخصیت امام بزرگوار و مجاهدان اسلام پیدا نخواهیم کرد.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه شهید مطهری نمونه ای دیگر از علمای مجاهد اسلام در طول انقلاب است، بیان داشت: از مهمترین اقدامات شهید مطهری مقابله با افکار افراطی دوران پهلوی بود که اعتقاداتی کاملا مخالف با ارزش های الهی داشتند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جریان اسلام در ایران بیش از یک هزار سال قدمت دارد و آن اسلام ناب محمدی(ص) است، افزود: اگر این جریان را بین غرب و شرق مقایسه کنیم ناتوانایی آنها نسبت به انقلاب اسلامی را متوجه خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمنان همه توان خود را برای نابودی انقلاب به میدان آورده اند، گفت: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی سفره اهل بیت(ع) در این کشور پهن شد و علمای زیادی دست در دست یکدیگر دادند تا این انقلاب شکل بگیرد؛امروز وظیفه ما ادامه این راه پرافتخار است.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه باید روحیه انقلابی در کشور حفظ شود، افزود: باید با همت بلند برای آبادانی کشور تلاش کنیم و مردم هم باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند.

آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد از کارخانه هایی که وابسته به ارز دولتی هستند، بیان داشت: کارخانجات باید وابستکی به دلار را کاهش دهند، مسئولین هم موظف هستند اقتصاد نفتی را در کشور کمرنگ کنند چراکه این دو موضوع بسیار آسیب پذیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند مدیران جهادی است، گفت: در زمان جنگ دستمان خالی بود ولی با وجود مدیران جهادی توانستیم پیروز میدان شویم؛ مدیران جهادی می توانند در پیشبرد اهداف انقلاب موثر باشند و در انتخابات آینده باید مدیران جهادی روی کار بیایند.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه در استان مرکزی کارهای بسیار  شایسته ای انجام شده است، افزود: با همت بلند و تلاش جهادی باید برای چهل سال آینده انقلاب برنامه ریزی کنیم و مطمئن باشیم خداوند ما را نصرت خواهد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با نقل از حدیث امام صادق(ع) مکارم اخلاق را قناعت، صبر، شکر، حلم، صفا، شجاعت، غیرت، امانت داری، یقین، حسن خلق، مروت و جوانمردی دانست و افزود: اینها لازمه رسیدن به قله فتح در زندگی هستند و هرکس که دارد باید قدرش را بداند و راه دستیابی به اینها هم تضرع و خشوع در راه خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان با تقدیر از خدمات شایسته سپاه روح الله در خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه و پاسداران با خدمت رسانی دلسوزانه در مناطق سیل زده نشان دادند که اهل مروت و مردانگی هستند.

 انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی