Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلبه شیعه عربستانی با بیان اینکه رنج‌هایی که شیعیان عربستان از طرف رژیم آل سعود متحمل می‌شوند بسیار سخت است، گفت: آن‌ها توطئه‌هایی پی در پی را از طرف این حکومت متحمل شدند که هدف این توطئه‌ها از بین بردن شیعیان است. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام زکی الساده شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای شیعه عربستان که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: جنایت‌های رژیم آل سعود در حق شیعیان عربستان در معرض دید کشورهای مدعی حقوق بشر است و شعار آزادی و دموکراسی سر می‌دهند اما درباره جنایات آل سعود سکوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیعیان در قطیف، احساء و مدینه منوره از مظلومیت برخورداری هستند، گفت: مظلومیت این شیعیان با برپایی نظام جمهوری اسلامی به گوش جهانیان می‌رسد و شیعیان عربستان از ایران بابت همدردی با آن‌ها پس از اعدام شهدایشان قدردان هستند.

طلبه شیعه عربستانی تصریح کرد: رنج‌هایی که شیعیان عربستان از طرف رژیم آل سعود متحمل می‌شوند بسیار سخت است، آن‌ها توطئه‌هایی پی در پی را از طرف این حکومت متحمل شدند که هدف این توطئه‌ها از بین بردن شیعیان است.

زکی الساده بیان کرد: آخرین جرائم رژیم آل سعود در حق شیعیان عربستان اعدام 33 نفر از شیعیان این کشور با تهت های دروغین بود، آن‌ها به صورت عادلانه محاکمه نشدند و از وکلا برخوردار نبودند.

شیخ نعیم قاسم : آل سعود مانع ثبات در منطقه و کیف پول طرح‌های آمریکایی صهیونیستی استآیت الله علوی گرگانی: رژیم آل سعود به سمت اضمحلال و نابودی پیش می‌رود

وی با اشاره به فشارهای رژیم آل سعود علیه شیعیان این کشور ادامه داد: پیکر شهدای عربستان پس از اعدام به خانواده‌هایشان تحویل داده نشد و خانواده‌های این شهدا از برگزاری مراسم عزاداری منع شدند.

طلبه شیعه عربستانی با بیان اینکه رژیم آل سعود در سال‌های اخیر از هولناک‌ترین ابزارهای شکنجه برای آزار شیعیان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود براساس فتوای علمای وهابی اعمال غیرشرعی در حق شیعیان عربستان را شرعی نشان دادند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟