Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:48:13 GMT

۳ مصدوم از میان آهن پاره‌های پراید حادثه دیده نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۷۲۴

۳ مصدوم از میان آهن پاره‌های پراید حادثه دیده نجات یافتند

علی عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی تماس تلفنی در ساعت یک و ۵۱ دقیقه شب گذشته دوازدهم اردیبهشت ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد تصادف آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را خیابان سرباز اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم اطفا حریق و امداد و نجات این سازمان از ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری با اشاره به اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق برخورد کرد، گفت: با توجه به شدت حادثه سرنشینان خودرو دچار مصدومیت شدید شده و در بین آهن پاره‌ها محبوس شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان تصریح کرد: با حضور آتش نشانان با انجام اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی جلوگیری به عمل آمد و با تلاش آتش نشانان مصدومان این حادثه در مجموع سه نفر بوده از داخل خودرو خارج شدند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 4606211

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عسکری آتش نشانی کرمان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد