Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:48:51 GMT

شاگردان غلامرضا محمدی فردا به ترکمنستان می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۷۴۳

شاگردان غلامرضا محمدی فردا به ترکمنستان می‌روند

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای برپایی اردوی مشترک یک هفته‌ای صبح فردا راهی ترکمنستان خواهد شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شده بود اولین اردوی آزادکاران برای جهانی 2019 قزاقستان که بعد از رقابت‌های چین استارت خواهد خورد، در عشق‌آباد و به میزبانی ترکمنستانی‌ها به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس اردونشینان آزادکار شامل ٣٤ نفر (کشتی گیر و مربی) صبح فردا (جمعه) به همین منظور از طریق مشهد راهی ترکمنستان خواهند شد تا اردوی خود را در این کشور سپری کنند.

این تیم روز جمعه هفته آینده به کشور باز خواهد گشت. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با دو روز تاخیر به اردوی تیم در ترکمنستان ملحق خواهد شد.

تورلیخانوف در نامه‌ای به بنی‌تمیم: از حضور پررنگ شما در شورای کشتی آسیا کمال تشکر را دارماتحادیه جهانی در تدارک کشتی ستارگان آسیا در مغولستان



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان