Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی مسؤولین بسیج اقشار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج امروز به میزبانی سازمان بسیج رسانه البرز با هدف هم افزایی و هم اندیشی در خصوص پیشرفت حوزه های مختلف، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، نشست هم اندیشی مسؤولین بسیج اقشار و متخصصین استان و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت روز شورا، به منظور اشاعه اتحاد، همبستگی و گسترش همدلی با بسیج اقشار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤولین بسیج اقشار استان البرز در این نشست با اشاره به جامعه هدف خود به بیان نحوه انجام اقدامات و بخشی از فعالیت های تخصصی انجام شده پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری و هم افزایی در انجام اقدامات عمرانی، آبادانی و فرهنگی شهر اعلام کردند.

 

لزوم پیوست رسانه ای برای تمام فعالیت ها و اقدامات

 

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در این جلسه با اشاره به تهیه پیوست رسانه ای برای تمام فعالیت ها و اقدامات، اظهار کرد: ایجاد هم افزایی میان تمام اقشار، فرهنگ سازی و نیز انتشار فعالیت های اقشار مختلف بسیج در تمام زمینه ها و همچنین اطلاع رسانی جهت بهره گیری از ظرفیت آن ها از جمله وظایف سازمان بسیج رسانه استان است.

 

اکبر سلیم نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست مطرح کرد: ما خود را متعلق به نظام و حاکمیت می دانیم و از اعمال جناح بندی های سیاسی خودداری می کنیم و از تمام اقشار بسیج تقاضا دارم شورای شهر کرج را در موضوعات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رسانه ای یاری کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تاکنون موضوعاتی را در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مطرح و بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: از این پس از ظرفیت های اقشار بسیج به ویژه اقشار مرتبط با مسائل فرهنگی و نظرات، اقدامات و جامعه هدف آن ها بهره می گیریم.

 

محمد نبیونی، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از تشکیل این نشست هم اندیشی خواستار ادامه دار بودن چنین جلساتی شد و عنوان کرد: کشور ما در طول 40 سال گذشته در چندین پیچ تاریخی قرار گرفته و از بحران های مختلفی عبور کرده است.

 

تبیین جایگاه مدیریت جهادی مسؤولین در عملکرد آنان است

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ما در مسیر نظام و انقلاب حرکت می کنیم، اظهار کرد: امروز، سطح رضایتمندی مردم کشور کاهش پیدا کرده است که تلاش می شود با درایت، توانمندی و مدیریت جهادی مسؤولین به ویژه مسؤولین بسیج اقشار سطح رضایت آن ها افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه سعی ما در شورای شهر کرج بر فراهم کردن فضا و شرایطی است که به موجب آن بتوان رضایتمندی مردم را افزایش داد، خاطرنشان کرد: اشخاصی که در بسیج اقشار فعالیت می کنند، دلسوزترین و علاقمندترین افراد نسبت به نظام و انقلاب هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 

نبیونی در ادامه خواستار برگزاری نخستین کمیسیون سرمایه گذاری با حضور مسؤولین تمام اقشار بسیج جهت ارائه راهکارهای مختلف شد و بیان کرد: از این پس، از ظرفیت ها و نقطه نظرات مسؤولین بسیج اقشار در کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمران و حمل و نقل و ترافیک و غیره استفاده خواهد شد.

 

رحیم خستو، رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج نیز صمن تشکر از برگزاری این جلسه و استقبال از آن، اذعان کرد: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر کرج به صورت علنی برگزار می شود از مسوولین بسیج اقشار برای حضور در جلسات کمیسیون های شورا دعوت می کنم تا بتوانیم از ظرفیت های آنان در موضوعات مختلف شهری استفاده کنیم.

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد خبرگزاری شبستان مرحله کشوری مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران شهید مطهری نمایشگاه کتاب تهران بسیج رسانه البرز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان

در نشست شورای آسیای مرکزی اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید.

به گزارش ایسنا، فدراسیون والیبال اعلام کرد: اسامی کاندیداهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی ماه ۱۴۰۲ از سوی مرادی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد. پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفت‌وگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمام اعضا سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، کتایون عرب‌زاده و محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان انتخاب شدند و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشورهاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

* از امضای تفاهم‌نامه تا دیدار با رئیس فدراسیون و دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان

رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد