Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در همایش مدیران این بانک با اشاره به برنامه های تدوین شده پست بانک، گفت: هدفمند بودن و برنامه محوری شرط اساسی موفقیت است و واحدهای ستادی و اجرایی باید درراستای برنامه های تدوین شده بانک حرکت کنند.

وی تصریح کرد: برنامه ها و استراتژی های بلندمدت و کوتاه مدت براساس ظرفیت های موجود و وضعیت اقتصاد کشور طراحی و به مجموعه بانک ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری تاکید کرد: نقش و اثرگذاری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور با سرعت مضاعفی درحال رشد و افزایش است که سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات مطمئن ترین سرمایه گذاری در اقتصادهای نوین دنیاست.

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد بانک در بخش های مختلف، افزود: تاثیرگذاری حوزه های IT و ICT بر تمام بخش های اقتصادی بطور لحظه ای درحال افزایش است و این وضعیت نویددهنده آینده ای روشن برای پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی این حوزه است.

مدیر عامل پست بانک ایران به حضور پست بانک در روستاها اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت اقتصادی در حوزه روستا بسیار بیشتر از شهرها می باشد و حضور پست بانک ایران در این مناطق فرصت مناسبی برای افزایش سهم بانک از بازار در روستاهاست که این بازار به صورت انحصاری دراختیار این بانک است.

وی افزود: ما به عنوان بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات به مناطق روستایی برای جذب منابع موجود در این مناطق باید برنامه ریزی کنیم.
شیری تاکید کرد: ما بعنوان یک بنگاه اقتصادی باید در راستای منافع ملی و سیاست های دولت گام برداریم و از این فرصت استفاده کرده و باید به عنوان بانک دولتی بدنبال حداکثر کردن سود سهامداران خود باشیم.

شیری تصریح کرد: ظرفیت بخش و فعالان حوزه فناوری اطلاعات، تسهیلات صندوق توسعه ملی و اعتبارات دولتی تخصصی برای توسعه روستاها سه فرصت ارزشمند برای تحقق اهداف سپرده ای و درآمدی پست بانک ایران است و واحدهای ستادی و اجرای باید راهکارهای استفاده از این فرصت ها را شناسایی و اجرا کنند.

وی حفظ رضایت مردم از خدمات پست بانک ایران را بسیار ضروری دانست و افزود: نظارت و مراقبت مستمر بر سرویس دهی مناسب ابزار الکترونیکی بویژه خودپردازها باید بطور مستمر توسط شعب پیگیری شود.

مدیرعامل پست بانک ایران در بخش دیگر از سخنان خود به وضعیت کارتخوان ها این بانک اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ۹ درصد کارتخوان(دستگاه pos) شبکه بانکی کشور در اختیار پست بانک است که این تعداد به دلیل گستردگی نقاط تماس بانک است اما مهم این است که خدمات دهی و درآمدزایی این دستگاه ها تامین شود.

شیری ضمن ارائه توصیه ها و رهنمودهای لازم، خواستار پیگیری اجرای برنامه ها و تحقق اهداف بانک شد و بر انجام تمامی امور درقالب برنامه ها تاکید کرد.

وی نظارت مستمر بر فعالیت باجه ها را ضروری دانست و افزود: برای رعایت عدالت منابعی که در هر منطقه جذب می شود باید در همان منطقه مصرف شود.

مدیر عامل پست بانک ایران درپایان پیگیری اقدامات را ضروری دانست و بر ایجاد خدمات جدید برای جذب منابع و بازاریابی متمرکز تاکید کرد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات